جامعه المصطفی العالمیه سوء قصد در حرم رضوی را محکوم کرد

جامعه المصطفی اعلام کرد اقدام جنایتکارانه در حرم رضوی برای ایجاد تفرقه و تضعیف امت اسلامی است.

جامعة المصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای، سوءقصد به تعدادی از طلاب و روحانیون در حرم مطهر امام رضا(ع) را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ

در روزهای اخیر و همزمان با ماه ضیافت الهی، خبر سوءقصد به تعدادی از طلاب و روحانیون و شهادت دو نفر از این عزیزان در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیهما السلام، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

بی شک دشمنان و معاندان نظام مقدس اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه، به دنبال ایجاد تفرقه بین آحاد امت اسلامی و بهره‌برداری از این اقدامات در راستای تضعیف امت اسلامی هستند.

گفتمان انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از اسلام ناب و روح حاکم بر حوزه های علمیه است، همواره بر تقویت روابط برادرانه بین همه ایرانیان و بویژه پیروان مذاهب مختلف اسلامی تاکید داشته و سد محکمی در برابر هرگونه تلاش برای برهم زدن وحدت میان امت اسلامی است.

بدخواهان نظام مقدس اسلامی باید بدانند که با این اقدامات جنایتکارانه، آن هم در ماه مبارک رمضان، هرگز نخواهند توانست به اهداف شوم و پلید خود دست یافته و هراسی در دل امت سلحشور و روحانیت انقلابی بیفکنند. 

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن عرض تسلیت به جامعه غیور روحانیت و خانواده داغدار شهید این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، توطئه و دسیسه های دشمنان جهان اسلام و انقلاب اسلامی برای ایجاد و دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومیتی را به شدت محکوم نموده و پیگیری و برخورد سریع و قاطع مسئولان قضایی و امنیتی کشور با عاملان این جنایت را مطالبه می نماید.

بی شک هوشیاری و بصیرت عموم مسلمانان، نقشه‌های قدرت های استکباری و عوامل تکفیری آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.