جهاد اسلامی فلسطین: اشغالگران بار دیگر چهره تروریستی خود را نشان دادند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن یک زن فلسطینی در کرانه باختری اشغالی رود اردن را محکوم کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن یک زن فلسطینی در کرانه باختری اشغالی رود اردن اعلام کرد که او برای مدت طولانی قبل از شهادت خود خونریزی کرد که چنین جنایتی، تجسّم آشکار تروریسم علیه مردم بی دفاع فلسطین است.

به گزارش وبسایت خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای تأکید کرد اشغالگران با این جنایت در تجاوزات و هدف قرار دادن شهروندان به‌ویژه زنان پا را از حد فراتر گذاشته اند و بر این اساس ثابت کردند فاقد کمترین معیار‌های انسانی و اخلاقی هستند.

این جنبش افزود: (نظامیان صهیونیست) با این تیراندازی و اعدام مستقیم در روز روشن، چهره زشت و تروریستی خود را نشان دادند.

جهاد اسلامی همچنین بر ضرورت اتحاد همه ملت فلسطین با همه نیرو‌های فعال خود برای فعال سازی تلاش‌های ملی در راستای مقابله با اشغالگری (رژیم صهیونیستی) با تمام قدرت و شجاعت تأکید کرد.

این جنبش مسؤولیت کامل پیامد‌های این جنایت پلید را بر عهده رژیم اشغالگر صهیونیستی و سران جنایتکار آن دانست و تأکید کرد: مجاهدان و قهرمانان ملت ما که با خون خود شگفت‌انگیزترین حماسه‌های پیروزی و بزرگی را در قلب این رژیم مسخ شده رقم می‌زنند هرگز در مقابل این جنایت‌های شنیع ساکت نمی‌مانند.

این بیانیه افزود: سکوت بین المللی و منطقه‌ای در قبال این جنایت هولناک، سرپوش آشکار و نیز مشوقی برای نظامیان تروریست صهیونیستی است تا به هدف قرار دادن غیرنظامیان در خیابان ها، شهر‌ها و اردوگاه‌ها ادامه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
بسم رب الشهداء والصدیقین :
باید هر چه سریعتر همه گروه های مقاومت اسلامی فلسطینی همه ملت فلسطین چه آنان که در خارج از فلسطین هستند و چه آنان که در داخل فلسطین هستند همه و همه متحدانه و یکپارچه مقتدرانه قدرتمندانه در فلسطین حضور به هم رسانند و با هر آنچه سلاحهای مختلف سرد و گرم بمب موشک راکت هر آنچه دارند ندارند و حمایت همه جانبه مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص امت واحده رسول الله ص باید انتفاضه قاطع تمام کننده سیف الاسلام سیف الذولفقار سیف القدس قاطع تمام کننده را در سر تا سر فلسطین بر علیه اشغالگران صهیونیستی آغاز کنند و چونان قاطعانه و قدرتمندانه و مقتدرانه تمامش کنند کهبرای همیشه این صهیونیسهای نکبت کافر از صفحه روزگار از تاریخ بشری از نقشه فلسطین و نقشه جهان این رژیم منحوس منفور سفاک نژادپرست شکنجه گر کودک کش مظلوم کش بی دفاع کش تروریست بی عدالت ضدحقوق بشریت خبیث بدذاتان بدجنس شیطان صفتان روانپریشان جنایتکاران آمریکایی اروپایی انگلیسی غارتگران دروغگویان پست فطرتان حرام لقمه های حرام ها رو محو پاکسازیشان کنید و در این حمله حجومی فاتحانه زنان و کودکان و مال اموال صهیونیستها رو هم از صفر تا صدش رو به غنیمت جنگی خود بگیرید و مابین محرومان و بینوایان فلسطینی هم این غنایم جنگی را تقسیم کنید تا شرشان برای همیشه طول تاریخ بشری از سر فلسطینیان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی کم شود برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین پرتشان کنید و جشن شکرگذاری این فتح پیروزی نهایی را در قدس شریف فلسطین و سر تا سر فلسطین و در سر تا سر جهان اسلام جشن سرور پایکوبی نورافشانی گلباران کنید . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار