ائتلاف چهاردهم فوریه: آل خلیفه نماینده مردم بحرین نیستند

ائتلاف جوانان چهاردهم فوریه بحرین تاکید کرد حاکمان آل خلیفه نماینده ملت این کشور نیستند.

ائتلاف جوانان چهاردهم فوریه بحرین با اشاره به اینکه ملت این کشور حامی و پشتیبانی فلسطین است، تاکید کرد حاکمان آل خلیفه نماینده ملت بحرین نیستند.

ائتلاف جوانان چهاردهم فوریه بحرین با اشاره به اینکه ملت این کشور حامی و پشتیبانی فلسطین است، تاکید کرد حاکمان آل خلیفه نماینده ملت بحرین نیستند.

این ائتلاف افزود: بیانیه وزارت امور خارجه بحرین درباره عملیات تل آویو، بیانیه خصمانه‌ای علیه همه امت اسلامی است. بر حمایت پیوسته از ملت فلسطین تا زمان آزادسازی مسجدالاقصی از لوث صهیونیست‌های جنایتکار تاکید داریم.

در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ بحرین شاهد اعتراضات گسترده مطالبه گرانه و حقوق بشری در میدان اللؤلؤ (نماد انقلاب مردم بحرین) بود. تظاهرات مسالمت آمیز ملت بحرین توسط مقامات این کشور با استفاده از گلوله‌های جنگی سرکوب و منجر به ده‌ها شهید و زخمی شد.

در آن انقلاب که این روز‌ها یازدهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، هزاران نفر از مردم به خیابان‌ها و میادین ریختند و در اولین موج اعتراضی گسترده که شاهد آن بود، خواستار اصلاحات، تغییر و آزادی و همچنین سرنگونی خاندان حاکم شدند. سال ۲۰۱۱ جمعیت بحرین یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود که یک سوم آن‌ها به خیابان‌ها آمدند. از سال ۲۰۱۱ بیش از بیست هزار بازداشت ظالمانه به علل سیاسی رصد شده است. از این میان، بیش از ۱۷۰۰ کودک و بیش از ۳۰۰ بانو بازداشت شده‌اند. شمار کسانی که هدف شکنجه قرار گرفته‌اند، هزاران تن بوده و بیش از ۸۰۰ تن تابعیت خود را از دست داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار