حمایت همه جانبه مسئولان فارس از تیم فجرشهید سپاسی شیراز

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: مسئولان فارس تمام قد از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز حمایت می کنند.

حیدر صفر پور در دیدار با مدیر عامل باشگاه شهید سپاسی شیراز، گفت: در شرایطی که اعضای تیم فجر شهید سپاسی با همت و نمایش غیرتمندانه خود به لیگ برتر راه یافتند و در هفته‌های نخست نیز از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکردند از ورزش دوستان استان فارس و شیراز هم انتظار می‌رود بیش از پیش مشوق نمایندگان بومی استان در رقابت‌های کشوری باشند.

او، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را نه تنها نماینده شهر شیراز بلکه نماینده استان پهناور فارس خواند و گفت: مسئولان استان فارس تمام قد از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز حمایت می‌کنند و امیدواریم رسانه‌ها نیز در این راه یاریگر تیم مردمی فجر باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: قطعا به جز فجر شهید سپاسی ما از سایر ظرفیت‌ها و تیم‌های مطرح استان فارس حمایت خواهیم کرد، اما در شرایط فعلی تمام نگاه‌ها به سوی فجر دوخته شده و شکی نیست مردم، کارشناسان ورزشی و رسانه‌ها علاوه بر عملکرد تیم، عملکرد هواداران هم استانی فوتبال را هم ارزیابی خواهند کرد.

در این دیدار، عبدالرسول فلاح مدیر عامل باشگاه شهید سپاسی شیراز پیراهن این تیم را به سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس اهدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.