اسرای فلسطینی عملیات «تونل آزادی» در دادگاه: از کار خود پشیمان نیستیم

شش اسیر زندان جلبوع امروز در جلسه دادگاه اعلام کردند به عملیات تونل آزادی و فرار از زندان افتخار می‌کنند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین از مقابل دادگاه الناصره محل محاکمه شش اسیر زندان جلبوع (تونل آزادی) گفت: احمد مناصره اسیر فلسطینی در برابر قاضی به آنچه انجام داده بود، افتخار کرد.

بر پایه این گزارش، یعقوب قادری دیگر اسیر فلسطینی، در برابر قاضی دادگاه الناصره گفت: تا امروز به علت بی توجهی پزشکی از درد رنج می‌برم.

أیهم کمنجی دیگر اسیر فلسطینی هم در جلسه دادگاه گفت: به دو بار حبس ابد محکوم شدم. وی گفت: به مدت ۷ سال از اعضای خانواده دور نگه داشته شدم. هدفم از فرار، زیارت قبر مادرم بود و پشیمان هم نیستم.

محمود العارضه اسیر فلسطینی به قاضی دادگاه اسرائیل گفت: دادگاه شما نظامی است و دموکراسی شما نیز دروغین است. مقامات رژیم اشغالگر به ما اجازه ندادند در جریان محاکمه با اسرا گفتگو کنیم و مسئولان دادگاه به بهانه آن که وقت تمام شده است ما را به زور از دادگاه اخراج کردند.

۱۴ شهریور ماه بود که رسانه‌ها اعلام کردند ۶ اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود در زندان جلبوع رژیم صهیونیستی توانستند از این زندان فرار کنند. فرار از این زندان امنیتی در محافل بین‌المللی رسوایی فراوانی را برای رژیم صهیونیستی به بار آورد، به گونه‌ای که نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم فرار این ۶ زندانی را نقصی جدی در سطوح اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم دانست.

سازمان زندان‌های صهیونیستی به ویژه پس از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، سختگیری علیه اسرا را شدت بخشیده و مجازات‌های سنگینی را بر آن‌ها اعمال کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار