نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی:

نوع نگاه مسئولان به آزادراه لردگان به خوزستان علی الظاهر ملی نیست

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: نوع نگاه مسئولان به آزادراه لردگان به خوزستان علی الظاهر ملی نیست .

حسین بامیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی،  پیرامون آزادراه لردگان به خوزستان خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: اگرچه پروژه ملی است، اما نوع نگاه مسئولان در وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه علی الظاهر ملی نیست و بلکه طرح غیر ملی و داخلی برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مردمان دیار کهن و اصیل لردگان و خانمیرزا، در دریافت خدمات همواره، آخر صف قرار داشته و به آن‌ها آنچنان که در شان آن‌ها بوده بها داده نشده است.

متاسفانه این رویه در دولت فعلی نیز همچنان ادامه داشته و در عمل اقدام موثری برای بهبود شرایط زندگی و معیشت، اشتغال و ساماندهی نرخ بیکاری برداشته نشده است.


بیشتر بخوانید


با شروع به کار دولت سیزدهم، دولت مردمی، کار و کرامت روحی تازه در کالبد جامعه دمیده شد و مردم دوباره امیدواری خود را برای رفع مشکلات و دستیابی به قله‌های ترقی و عزت باز یافتند.

 دولت سیزدهم در چند ماهی که از عمرش می‌گذرد توانست با عزمی قوی و با پشتیبانی بدنه اجتماعی در مدت کوتاهی، خدمات ارزنده‌ای به ویژه در حوزه بهداشتی و سلامت مردم انجام دهد و سایه ویروس منحوس کرونا را تا حد زیادی از جامعه کم کند.

بامیری تذکری به وزیر نیرو داد و گفت: از جدی‌ترین مشکلات حوزه انتخابیه تامین آب شرب می‌باشد، به خصوص ۱۵۶ روستایی که با تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.

با وجود بازدید میدانی جنابعالی، قول مساعد و همچنین پیش بینی اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ از اعتبارات محرومیت زدایی و صدور دستورات جنابعالی به مدیریت آبفای کشور متاسفانه هیچگونه عملیاتی با رویکرد آبرسانی به مردمان این خطه شاهد نبوده ایم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها همچنین در خصوص احداث سریع‌تر سد‌های حوزه انتخابیه به وزیر نیرو تذکر داده و گفته است: به بهانه ساخت سد خرسان ۳ بیش از ۴۰ سال است که خواب خوش را از مردم منطقه گرفته اید.

 بامیری همچنین گفته است: عده‌ای با مطرح کردن طرح عدالت در پرداخت سعی می‌کنند طرح ساماندهی را به حاشیه ببرند در حالی که بزرگترین سرمایه‌های کشور را به بهانه شرکتی، قراردادی و امثالهم از کلیه حقوق مسلم خود محروم کرده اند؛ بنابراین از هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس، سازمان برنامه و بودجه و دولت می‌خواهم هر چه سریع‌تر برای طرح تبدیل وضعیت و امنیت شغلی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان ایران عزیز
۲۱:۰۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
شمال استان کوهرنگ و غرب استان خالی از شهرها و شهرک‌های صنعتی است ،صنعت را به جای جای استان پراکنش و گسترش دهید عزیزان.
این طرحها مانا و ماندگار برای همیشه خواهند بود و یادگاری خوبی از نمایندگان و مسولان عزیز و زحمتکش.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۲۰:۵۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
نمایندگان خوب و عزیز استان و زاگرس و مسولان استان به فکر ایجاد و ساخت شهرها و شهرک‌های صنعتی و بسیاری از شهرهای تولید و ساخت و ساز در این استان پر آب و انرژی هم باشند.
و هنگام چانه زنی با مسولان ارشد کشوری و لشکری تنها به گردشگری استان فکر نکنند این استان و مردمان خوب و نازنینش صنعت و دانشگاه هم میخواهند.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی پبدنی
۲۰:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای منابع آب و انرژی فراوان و همچنین نفت و گاز است و دریاچه های بزرگی در دل کوههای بلند و سترگ خود دارد مساعد انواع پروژه های ملی فولاد و پتروشیمی و کارخانجات و تولیدیها و کارخانجات کشت و صنعت،لوازم خانگی ،خودرو و الکترونیک و دیگر صنایع و دانشگاهها و پژوهشگاههاست ،خواهشا نمایندگان و مسولان استان از اینهمه مزایا غافل نباشند و برای صنعتی شدن هر چه زودتر این استان تلاش کنند.
این استان تقریبا مرکزی و نزدیک به بنادر میتواند میزبان بسیاری از ابر پروژه ها و طرحهای ملی و فراملی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۲۰:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
نمایندگان استان فاجعه های ملی، تونل های گلاب و بهشت آباد را به مسولان نا آگاه کشوری و لشکری گزارش دهند و به آنها گوشزد کنند فریب لابی گری و مافیا گری استانی بیابانی و غیر پدافندی و غیر ملی را نخورند.
Iran (Islamic Republic of)
فرزندی از زاگرس مرکزی
۲۰:۴۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سهم استان از رودها و دریاچه سد هایش همچون زاینده رود و کارون چهار و خرسان میبایست تامین شود و در نظام اسلامی و در استانی بسیار آبی و پر آب اصلا شایسته نیست که مردمانی تشنه و با تانکر آبرسانی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۰:۴۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
غرب خوزستان جاده ها و مسیرهایی بسیار بدی دارد که در شأن مردم این مناطق نیست و میتوان به خوبی و اطمینان گفت مسولان خوزستان اصلا دید ملی ندارند و این جاده های خوب ترانزیتی و بین استانی را به کندی پیش میبرند،هر چند این دو استان همسایه یعنی مردم چهارمحال و بختیاری و خوزستان بیشترین سود و بهره را از آبادی و آبادانی جاده های ترانزیتی بین دو استان میبرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
شرق خوزستان و غرب چهارمحال بختیاری عزیز
آخرین اخبار