برگزاری مراسم افطاری خادمیاران رضوی در آران و بیدگل

خادمیاران و یاوران رضوی با مشارکت خیران شهرستان آران و بیدگل شب‌های ماه مبارک رمضان سفره‌دار افطاری ضیافت الهی هستند.

مسئول کانون خدمت رضوی سلطان طوس در شهرستان آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران رضوی کانون، با محوریت ایران خانه امام رضا (ع) و شعار «همه خادم الرضاییم» هر شب پس از از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام هادی (ع) آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) سفره‌های افطاری ساده را می‌گسترانند.

مجید دادخواه گفت: خادمیاران کانون سلطان طوس واقع در حرم باب المراد هزینه یک میلیون تومانی برای پذیرایی از ۴۰۰ روزه‌دار در هر سفره افطاری را با مساعدت و مشارکت خیران آران و بیدگلی تامین می‌کنند.

او می‌گوید: اجرای سنت حسنه و خداپسندانه گستردن سفره افطاری هسته اصلی و نقطه کانونی بهره‌برداری اجتماعی از ویژگی‌های ممتاز ماه مبارک رمضان و تقرب به خدا است.

به گفته او، شمار خادمیاران کانون سلطان طوس ۱۱ خادمیار شامل ۲ نفر از برادران و ۹ نفر از خواهران هستند که با همراهی ۱۵ یاور رضوی در این کانون خدمت رضوی فعالیت می‌کنند.

به گفته دادخواه، کانون سلطان طوس با توجه به استقرار در حرم باب المراد ظرفیت قابل توجهی را در جذب و هدایت کمک‌ها به محرومان دارد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آن‌ها گره‌گشایی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار