افزایش توزیع کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس از افزایش ۳۰ درصدی توزیع اقلام ضروری در ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب در استان خبر داد.

صمد رنجبری گفت: ۲۸۰۰ تن برنج هندی، ۱۷۰۰ تن برنج تایلندی، ۲۰۰ تن برنج پاکستانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و صنوف منتخب توزیع می‌شود.

او گفت: توزیع هزار تن شکر برای صنوف قنادان و پزندگان، ۲۷۰۰ تن شکر برای خانوار‌ها و صنوف منتخب، ۲۲۰۰ تن شکر برای صنایع استان و همچنین ۲۰۰۰ تن مرغ منجمد پیش از ماه مبارک رمضان شروع و همچنان ادامه دارد.

رنجبرب گفت: کالا‌های ذکر شده با قیمت‌های مصوب شامل برنج هندی ۱۸۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج تایلندی ۱۲۵۰۰ تومان، شکر خانوار ۱۵ هزار تومان و مرغ منجمد ۲۰ هزار تومان است که با این نرخ به‌دست مصرف کننده می‌رسد.

به گفته رنجبری، برای ارائه خدمات به مصرف کنندگان، بخشی از اقلام از طریق فروشگاه‌های اینترنتی توریع شده است.

رنجبری گفت: توزیع اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمضان در قالب کارگروه تنظیم بازار به ریاست استاندار فارس و با تعامل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و سازمان صمت، با کیفیت و کمیت بالایی آغاز شده است.

او گفت: اگر کمبودی در توزیع اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمصان احساس شود از طریق ذخائر راهبردی تامین و در اختیار صنوف و مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از شهروندان محترم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۳۲۱۷۲۰۲۰ مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی فارس تماس گرفته تا در اسرع وقت به شکایت آنان رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار