ضبط ماینر‌های قاچاق مکشوفه از منزل مسکونی در کازرون

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف ۱۸ دستگاه قاچاق استخراج رمز ارز در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان کازرون خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: تعداد ۱۸ دستگاه قاچاق استخراج رمز ارز در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان کازرون کشف شد.

غلامرضا سالاری گفت: مالک این منزل مسکونی به طور غیرقانونی اقدام به استخراج رمز ارز می‌کرد که با گزارشات مردمی، مامورین نیروی انتظامی با اخذ مجوز قضایی اقدام به ضبط دستگاه‌های مذکور کردند.

او گفت: شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت تحقیقاتی را پیرامون موضوع انجام و نهایتا فرد مذکور را به اتهام نگهداری کالای قاچاق به پرداخت جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی و ضبط دستگاه‌های مکشوفه محکوم کرد.

محکومیت ۱۷ میلیاردی عامل قاچاق سوخت در شیراز

او در خصوص جزئیات پرونده گفت: متهم در حال حمل بیش از ۳۲ هزار لیتر گازوئیل بوسیله یکدستگاه تانکر سوخت رسانی بود که توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد.

غلامرضا سالاری گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از حمل غیرقانونی سوخت بود که جهت تکمیل تحقیقات پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی شیراز تشکیل شد.

او گفت: طی بازجویی‌های انجام شده از متهم مشخص شد که وی اقدام به جمع آوری و فروش غیرقانونی سوخت کرده و از این طریق مقادیر زیادی سوخت را خارج از شبکه رسمی بفروش رسانده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محرز شدن تخلف متهم خبر داد و گفت: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط سوخت مکشوفه و جریمه ۱۷ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
ما هنوز نمیدنیم ماینرهای قاچاق چی چطور بعصی ها دزدی میکنن
آخرین اخبار