ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار و امنیت ملی

نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت روز ارتش گفت: امروز ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح مقتدرتر از دوران جنگ برای انقلاب و حمایت از مستضعفان آماده هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امروز ارتش مقتدر‌تر از گذشته برای حمایت از مستضعفان آماده است و در طول هشت سال دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی به وظیفه خود به خوبی عمل کرد و در جبهه جنگ حضور فعال، ایثارگرانه و شجاعانه داشت.

ایران اسلامی پرچمدار دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده در جهان است و امروز شاهد هستیم که با گذشت زمان انسجام بین مستضعفان بیشتر شده و مستضعفان در همه جای دنیا یکدیگر را پیدا کرده اند و مقاومت اسلامی که هر روز با قدرت می‌درخشد نمونه‌ای از همین انسجام مستضعفان است.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به انتخاب رئیس جمهور پاکستان و دخالت آمریکا گفت: پاکستان کشوری اسلامی است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا نخست وزیر را عزل کنند و به زودی موج ضد آمریکایی در منطقه فراگیر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و عبادت است که باید از تمام لحظات این ماه ارزشمند استفاده کرد.

ماه مبارک رمضان برکات زیادی دارد و ماهی است که قرآن در آن نازل شده و خداوند بستر هدایت خود را در این ماه قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) افزود: اکرام ایتام درس بزرگی است که امام حسن (ع) سفارش کرده اند و چه خوب است که این درس را فراموش نکنیم.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: قبل از جمعه آینده فقط یک شب احیا داریم که شب نوزدهم است، حواسمان باشد شب احیا یعنی شب را به بیداری زنده نگهداریم و در این شب حیات معنوی کسب کنیم.

ما سه شب احیا داریم که یک شب آن، شب قدر است، لیالی قدر نداریم بلکه لیله القدر داریم و کار مهمی که داریم این است که از همین الان مراقب قضاوت‌ها، حرف زدن‌ها و وظایف خود باشیم تا در شب‌های احیا و شب قدر مورد توجه خدای متعال قرار بگیریم.

باید خودمان را آماده کنیم تا مورد توجه قرار بگیریم، اگر لقمه حرام خوردیم خداوند توجه ای به ما نمی‌کند، اگر ظالم باشیم و زندگی را به غفلت بگذرانیم خداوند تحویلمان نمی‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.