۱۳ هزار خودرو در خراسان رضوی به‌طور رایگان گازسوز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۳ هزار خودرو عمومی در این استان به صورت رایگان گازسوز شده و هزار و ۵۰۰ خودرو نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.

علی اصغر اصغری گفت: نامنویسی متقاضیان گازسوز کردن خودرو‌ها از اواخر اردیبهشت ۹۹ آغاز شد که همچنان ادامه دارد. متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دوگانه سوز به نشانی gcr.niopdc.ir مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

او گفت: ۵۰ کارگاه مجاز در استان برای دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها فعال هستند که از این تعداد ۱۸ کارگاه اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودرو‌های عمومی را به رایگان انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال از افزایش ۱۲ درصدی مصرف حکایت دارد.

اصغری گفت: رشد و توسعه صنعت سی. ان. جی به عنوان سوخت ملی، معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و رواج مصرف سی. ان. جی در شهر‌ها و روستاها، در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد کرابی
۲۳:۵۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
مایه پیکان مدل۷۸ داریم میخوام رایگان دوگانه گازسوزکنم کجاثبت نام کنم خدایی دوفرزنددارم کارگرم درامدی چندانی ندارم
آخرین اخبار