کمک۱۰ میلیارد ریالی خیرین اردبیلی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: خیرین اردبیلی ۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کمک کردند.

کریم‌الله محبوبی گفت: همزمان با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت امام حسن (ع) بیست و یکمین آئین جشن گلریزان با رعایت موازین بهداشتی با حضور مسئولان و جمعی از خیرین در سالن اجتماعات زندان مرکزی اردبیل برگزار شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل می گوید: ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در این مناسبت با مبلغ ۲۲ میلیارد ریال از زندان‌های اردبیل آزاد شدند و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

به گفته او، امسال ۶۲ مورد جشن گلریزان (۱۲ مورد در شهرستان‌ها، ۲۰ مورد در بخش‌ها و ۳۰ مورد در دهیاری‌ها) مختص ماه مبارک رمضان برای این استان برنامه‌ریزی شده است.

محبوبی گفت: برخی از این جشن‌های گلریزان از ابتدای ماه رمضان تا کنون برگزار شده و برخی دیگر نیز تا پایان این ماه مبارک به تدریج برگزار و آمار نهایی استان پس از جمع‌بندی اعلام خواهد شد.

بنابر آمارهای دادگستری استان اردبیل، پارسال ۴۶۰ زندانی با مبلغ محکومیت بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال آزاد شدند که از این تعداد ۲۰۳ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از ۵۵۶ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال با کمک ستاد دیه بود.

همچنین ۶۳ زندانی با مبلغ محکومیت ۴۸۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال با مشاوره ستاد دیه و ۱۹۴ زندانی با مبلغ محکومیت ۱۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال با مراجعه مستقیم خیرین به زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.