۱۰ کیلومتر شبه برق در سقز احداث می‌شود

مدیر توزیع برق سقز گفت: پیش بینی می‌شود در سال جاری بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی برای متقاضیان جدید در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان احداث شود.

عبدالله ابراهیمی گفت: تامین برق متقاضیان و مشترکین جدید به عنوان یکی از مولفه‌های ارتقاء ضریب اطمینان شبکه، رضایت مندی شهروندان را نیز به دنبال دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: در همین راستا پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه جدید برای متقاضیان بخش‌های متفرقه در سطح شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احداث شود.

او می گوید: با احداث این مقدار شبکه فشارضعیف به شیوه کابل خودنگهدار تعداد ۵۰۰ مشترک جدید به مشترکان برق سقز افزوده خواهد شد،  بیش از ۵ کیلومتر از این شبکه در حوزه شهری و در دو بخش خانگی و تجاری و ۵ کیلومتر آن نیز مربوط به روستا‌های این شهرستان و در بخش خانگی خواهد بود.

ابراهیمی گفت: پیش بینی می‌شود در اجرای این پروژه نزدیک به ۳۰۰ اصله تیر جدید و همچنین ۳۰۰ چراغ روشنایی معابر در سطح شهر و روستا‌ها نصب شود.

به گفته مدیر توزیع برق شهرستان سقز سال گذشته ۸ کیلومتر کابل خودنگهدار برای متقاضیان دو بخش خانگی و تجاری در شهرستان سقز احداث شد که برای اجرای این طرح بیش از ۲۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

او گفت:جدید ضرورتی است که مستلزم برنامه ریزی صحیح برای انجام امور در حداقل زمان ممکن و کسب رضایتمندی مشترکین برق شهرستان سقز می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.