تجلیل از معلمان تکلیفی برای همه افراد جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تجلیل از معلمان، تکلیفی برای همه افراد جامعه بوده و تکریم معلمان از سوی مسئولان باید با تکریم مردمی همراه باشد.

رضا قاسمیان گفت: تجلیل از معلمان، تکلیفی برای همه افراد جامعه بوده و تکریم معلمان از سوی مسئولان باید با تکریم مردمی نیز همراه شده و فرهنگ‌سازی این امر در دستور کار همیشگی ما باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان می‌گوید: با توجه به نقش تخصصی معلمان در امر تعلیم و تربیت، برگزاری دوره‌های آموزشی بر اساس نیازسنجی‌های بومی و با محور‌های مختلف علمی، فرهنگی و پرورشی، مهم و ضروری است.

او گفت: جلب همکاری سایر دستگاه‌های استانی برای مشارکت در امر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان حائز اهمیت بوده که باید وظیفه و تکلیف برای تمامی دستگاه‌های خدماتی و اجرایی در راستای کمک به آموزش‌و‌پرورش تعریف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تاکید بر ارتباط محتوایی مدیران و معلمان در آموزش‌وپرورش، گفت: تهیه و تدوین نشریات الکترونیکی و همچنین تهیه و چاپ کتاب‌های مورد نیاز در زمینه تربیتی و پرورشی ضروری است.

قاسمیان با اشاره به تلاش‌های انجام‌گرفته در آموزش‌وپرورش برای رفع بی‌سوادی و حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌گوید: همه کودکان در سن تحصیل باید در کلاس‌های درس حضور یابند و حفظ این منابع انسانی در کلاس‌ها از بروز آسیب‌های بعدی ناشی از بی‌سوادی جلوگیری می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.