رفع مشکل یک واحد راکد تولیدی پس از ۱۲ سال

با رفع مشکلات مالی یک واحد تولیدی در ارومیه، ظرفیت اشتغال برای ۲۰۰ نفر از نو مهیا شد.

ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی گفت: امروز کشور نیاز اساسی به حرکت چرخ‌های واحد‌های تولیدی و اشتغال آفرینی دارد و این در فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) در پیام نوروزی معظم له به خوبی روشن است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی می گوید: امروز تعطیلی واحد‌های تولیدی به بهانه‌های مختلف به نفع هیچ کس نیست و همه مجموعه‌ها باید با یک همت جدی کمک کنند تا از تعطیلی واحد‌های تولیدی و در نتیجه بیکاری کارگران جلوگیری شود چرا که بیکاری یک کارگر، مشکلات معیشتی برای خانواده او به دنبال دارد و این مشکل معیشتی تاثیر منفی بسیاری در جامعه برجا می‌گذارد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه بر رفع جدی و جهادی مشکل مجموعه اروم دشت تاکید کرد و گفت: این مجموعه که در زمینه تولید آب میوه و کنسانتره و تولید رب گوجه فرنگی فعالیت می‌کرده است، دوازده سال است که راکد مانده در حالیکه می‌تواند برای ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

مجیدی دادستان مرکز استان نیز در این جلسه به اهمیت حمایت از تولید و سرمایه گذاران و کارآفرینان پرداخت و ابراز امیدواری کرد، با رفع مشکلات این واحد تولیدی گام بلندی در زمینه اشتغال آفرینی در استان برداشته شود.

در ادامه جلسه هر یک از اعضاء حاضر به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های و راهکار‌های برون رفت این واحد تولیدی از تعطیلی که اکنون در تملک بانک است پرداختند و در پایان مصوب شد با جذب سرمایه گذار متعهد به راه اندازی، نسبت به انتقال این واحد تولیدی با نظارت دستگاه قضایی، اداره اطلاعات و بانک عامل و با ترک تشریفات با لحاظ حقوق معوقه و به روز کارگران و پرونده‌های موجود اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.