در قالب کریدور شرق به غرب؛

آغاز عملیات اجرایی قطعه چهارم بزرگراه خوی به مرند

با هدف کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای و توسعه ترانزیت در شمال آذربایجان غربی عملیات اجرایی قطعه چهارم محور خوی به مرند در آذربایجان شرقی آغاز شد

با هدف کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای و توسعه ترانزیت در شمال آذربایجان غربی عملیات اجرایی قطعه چهارم محور خوی به مرند در آذربایجان شرقی آغاز شد

این محور از جمله محور‌های حادثه خیز آذربایجان غربی در ادامه کریدور شرق به غرب و در اتصال به سه راهی ایواوغلی و مرزبازرگان است که باحضور مسئولان استانی و شهرستانی علمیات اجرایی تعریض آن آغاز شد.

حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی استان گفت: قطعه چهارم محور خوی به مرند در آذربایجان شرقی ۱۶ و نیم کیلومتر در محدوده آذربایجان غربی طول دارد که با اعتباری ۳۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی و ۴ بانده کردن آن آغاز شد وتا ۳ سال اینده آماده بهره برداری می‌شود.

به گفته او؛ ادامه این مسیر از سه راهی ایواوغلی خوی تا کیت منطقه آزاد ماکو از طرح‌های اولویت دار راه و شهرسازی است که تا یک ماه آینده عملیات اجرای این طرح نیز اغاز می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان از ترسیم ۳ اولویت برای تکمیل و توسعه راه‌های اصلی استان در سال جاری خبر داد.

حمزه لو می گوید:تکمیل کریدوربزرگراهی غرب کشور، تکمیل راه‌های منتهی به پایانه مرزی استان  و تکمیل راه‌های اصلی در شهرستان‌هایی که از نظر برخورداری محدودیت دارند ۳ اولویت اصلی در توسعه راه‌های استان در سال جاری است.

او گفت:ظرف دوسال گذشته در محور‌های اصلی استان بیش از ۳۸۶ کیلومترطرح راهسازی به بهره برداری رسیده و هم اکنون در ۳۰ کارگاه بطول ۲۶۸ کیلومتر دیگر طرح‌های راهساری اجرا می شود.

حمزه لو می گوید: تمام طرح‌های تحت پیمان در راه‌های مواصلاتی شمال استان بویژه کریدور غرب به شرق و خوی به سلماس و خوی به قطور در حال اجراست

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان،  امسال ۳۰ کیلومتر از جاده در دست ساخت خوی به رازی زیر بارترافیک می‌رود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.