پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس دوباره بسته می شود

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن طلب استوکس و درخواست شاکی پرونده به طور موقت بسته می شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست سرخپوشان برای پرداخت طلب ۸۶ هزار دلاری استوکس مهاجم سابق از منابع باشگاه در این نهاد پاسخ نداد و با توجه به اینکه مهلت ۴۵ روزه   برای  پرداخت طلب این بازیکن روز دوشنبه به پایان می‌رسد  در صورت پرداخت نکردن این طلب پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته می‌شود.   

امیر علی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس  گفت: طبق حکم فیفا مهلت ۴۵ روزه باشگاه برای پرداخت طلب استوکس روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت (۲  می)  به پایان می‌رسد و در صورت پرداخت نشدن مبلغ و درخواست شاکی پرونده، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به طور موقت بسته می‌شود و بعد از پرداخت مبلغ بلافاصله پنجره  باز می‌شود.


بیشتر بخوانید


باشگاه پرسپولیس به علت پرداخت نکردن مطالبات مالی استوکس به پرداخت ۸۶ هزار دلار از سوی فیفا محکوم شد و در مهلت ۴۵ روزه باید این مبلغ را پرداخت کند در غیر این صورت با جرایم و محرومیت‌هایی مواجه می‌شود.  

حسینی گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس از ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند تا طلب استوکس را پرداخت کنند و مشکلی به وجود نیاید. با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات هنوز فرا نرسیده است، به همین علت نگرانی بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار