اشتغال جوانان اصلی‌ترین معضل شهر مهاباد است

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: بحث اشتغال جوانان اصلی‌ترین معضل این شهرستان بوده که برای بهبود آن نیاز به فعالیت شبانه روزی است.

امیر قادری گفت: هم اکنون هیچ موضوعی مهم‌تر بحث اشتغال جوانان برای ما مطرح نیست و ایجاد فرصت‌های شغلی جز اولیت برنامه‌های دولت است.

وی گفت: دولت با افزایش میزان تسهیلات اشتغال زایی در راستای تحقق شعار سال گام برداشته است.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: مدیران دستگاه اجرایی در جذب اعتبارت برای ایجاد طرح سرمایه گذاری و در نهایت فرصت‌های شغلی اهتمام ویژه داشته باشند.

قادری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند همکاری لازم را برای معرفی طرح‌های پیشنهادی سرمایه گذاران به بانک‌های عامل را داشته باشند تا بتوان در کنار آن شغل برای جوانان ایجاد کرد.

وی گفت: منبعد هر هفته جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با موضوع گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد، برای رفع معضل بیکاری جامعه نیاز به کار جهادی داریم و با روزمرگی نمی‌توان کار خاصی از پیش برد.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: عملکرد مدیران شهرستانی بر اساس فعالیت در حوزه اشتغال ارزیابی خواهد شد، مشکلات و موانع حوزه پرداخت تسهیلات و تایید طرح‌های سرمایه گذاری نیز باید به فرمانداری ارجاع شود تا مکاتبات با مدیران استانی جهت تسهیل امور مطرح شود.

قادری گفت: تفویض برخی از اختیارات به فرمانداری‌ها بخش زیادی از مشکلات بر سر راه امر تولید و سرمایه گذاری را می‌تواند حل کند که امیدواریم این موضوع هم در سطح ملی بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.