حمایت دو خیر قمی از ۱۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین

در آستانه عید سعید فطر، دو نیکوکار قمی، حمایت از هزار و ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفتند.

در آستانه عید سعید فطر، دو نیکوکار قمی، حمایت از هزار و ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت ماهانه ۱۳۵ میلیون تومان برای مجموع آن‌ها بر عهده گرفتند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اعلام کرد: در پی مراسم افطاری ویژه‌ای که برای ۱۰۰ نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد با عنوان ضیافت کریمانه رمضان در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) برگزارشد، بلافاصله یک خیر اعلام آمادگی خود را برای پرداخت سرانه یکصد هزار تومان در ماه برای هر یتیم و فرزند محسنین اعلام کرد.

با انتشار عکس‌های این مراسم بابرکت، دو خیر قمی دیگر نیز به عنوان عیدی عید سعید فطر، حمایت از ۱۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین را با پرداخت ماهانه ۱۰۰ و ۱۵۰هزار تومان بر عهده گرفتند.

شایان ذکر است یکی از این دو خیر نیکوکار حمایت از ۶۰۰ فرزند با پرداخت ماهانه ۶۰ میلیون تومان و حامی دیگر نیز حمایت از ۵۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین را با پرداخت ماهانه ۷۵ میلیون تومان برای مجموع آن‌ها قبول کردند.

همه مردم نیز می‌توانند حتی با سرانه ماهانه ۵۰ هزار تومان، در این کار خیر و خداپسند شرکت کنند و برای این کار فقط کافیست عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ پیامک کنند تا کارشناسان اکرام ایتام و محسنین با آن‌ها تماس بگیرند.

برچسب ها: عید فطر ، محسنین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار