در بهره مندی از ظرفیت خیرین حوزه سلامت کوشاتر باشیم

فرماندار زنجان گفت: کار اصلی مجمع سلامت زنجان باید در بحث فرهنگ سازی،پیشگیری باشد چرا که پیشگیری از مولفه‌های مهم در حوزه سلامت و درمان است.

 خالقی با اشاره به همگانی شدن موضوع سلامت گفت: مشارکت و مسئولیت پذیری از جمله مولفه‌های اجتماعی شدن سلامت است.

او به استفاده از ظرفیت خوب خیرین حوزه سلامت اشاره کرد وگفت:هر کجا مشارکت و حضور مردم محقق شده، در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها موفقیت‌های چشمگیری حاصل شده است، هر برنامه‌ای که درسطح کلان کشور انجام شده، مشارکت بالای مردم متضمن موفقیت بوده است لذا استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین باید در دستور کار مجمع قرار گیرد.

خالقی می گوید: می‌بایست تلاش کنیم خروجی ملموس تری از برگزاری مجمع سلامت داشته باشیم لذا ضروری است، با همکاری  مردم، سمن‌ها و خیرین که هر کدام از این عزیزان می‌توانند به عنوان سفیران سلامت، کمک حال حوزه سلامت باشند.

او با تاکید بر لزوم برخورداری آحاد مردم از خدمات بهداشتی، درمانی و غذایی ابراز امیدواری کرد و گفت:خروجی این مجمع کمک به ارتقای سلامت زنجانی ها بوده است. 

به گفته فرماندار زنجان هدف از برگزاری مجمع سلامت زنجان، درگیر کردن ارگان‌ها، نهادها، خیرین، سازمان‌های مردم‌نهاد و اقشار مختلف مردم و به عبارتی مشارکت همگانی مردم و مسئولان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.