سخنگوی شورای شهر ارومیه:

شوراها به فرآیند واگذاری امور به مردم عینیت بخشیده اند

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شالوده شورا ریشه در قرآن و مبانی دینی اسلام دارد، گفت: شورا به فرآیند واگذاری امور به مردم عینیت بخشیده است.

توماج وحید افشار گفت: با تشکیل شوراها، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، دوچندان شد.

وحید افشار با تاکید بر نظارت همگانی و همیاری آحاد مردم در سیاست گذاری و اداره شهر، می گوید : امیدواریم در سایه همراهی مردم، اقدامات همدلانه شهرداری و همراهی دستگاه‌های اجرایی بتوان در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامیده شده است، گام‌های اجرایی برداشته شود.

وحید افشار با بیان اینکه شورای اسلامی شهر مصمم به تحقق شهری آباد و آینده‌ای بهتر است، گفت: به حل مشکلات شهری با استفاده از نظرات تخصصی و کارشناسی و پرهیز از نگرش سیاسی و جناحی با اولویت رسیدگی به تمامی مناطق شهری و توسعه متوازنِ مناطق کم برخوردار معتقد هستیم.

عضو شورای شهر ارومیه گفت: با کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی و مدیریت صحیح منابع انسانی، مالی و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود شهرداری در عین استمرار تمامی خدمات قبلی و تقویت نقاط ضعف گذشته می‌توان با تقویت جایگاه شورا و نقش آفرینی به عنوان ناظر و سیاست گذار مدیریت شهری در جهت پیشرفت پروژه‌ها و پیشبرد اهداف، گام‌های استوار و بلندی برداشت و این مهم جز با بهره مندی از نظرات مردم در آغاز پروژه‌ها و نیازسنجی عمومی و شنیدن صدای مردم میسر نخواهد شد.

وحید افشار، پیشرفت کشور را در گرو توسعه و آبادانی شهر‌ها دانست و گفت: توسعه متوازن نیاز امروز جامعه و مطالبه به حق مردم و نمایندگان آن‌ها به ویژه در شورای اسلامی شهر ارومیه است.

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: تحقق اهداف متعالی شورا در سایه افزایش سطح علمی بدنه اجرایی و مدیریتی شهرداری و توجه ویژه به جانشین پروری در تمامی حوزه‌های مدیریت شهری یکی از سیاست‌های اصلی شورا در دوره جدید است.

وحید افشار با بیان اینکه نهاد شورا به واسطه مردمی بودن و منشا دینی و اعتقادی آن جایگاهی فراتر از نهاد‌های اجرایی را داراست، گفت: حفظ و تقویت این جایگاه در مرحله اول برعهده اعضا شورا و مجموعه مدیریت شهری و در مرحله بعد تکلیف تمامی دست اندرکاران اجرایی شهر ارومیه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.