آموزش و پرورش نقش کلیدی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه در آموزش وپرورش سرمایه گذاری برای آیندگان است و همه ما مدیون زحمات معلمان هستیم.

سردار کیقباد مصطفایی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به همه فعالان عرصه‌ تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پرورش از مهمترین ارکان توسعه و تعالی کشور است که در شکل گیری شخصیت افراد جامعه نقش مهمی دارد.

او می گوید: آموزش در دوران کرونا  لطمات زیادی  دید که  با فروکش کردن این بیماری و حضور دانش آموزان شاهد فعالیت های خوب آموزشی در مدارس هستیم. 

مصطفایی اظهار امیدواری کرد نطام رتبه بندی معلمان به بهترین  شکل ممکن انجام گیرد تا جامعه فرهنگی بدون دغدغه  معیشت به آموزش دانش آموزان بپردازند.

فرمانده انتظامی استان هزینه در آموزش وپرورش را سرمایه گذاری برای آیندگان  دانست و گفت: همه ما مدیون زحمات معلمان هستیم و هرچه آموخته ایم از قبل آموزش های  آنان  بوده است.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با قدردانی از حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و همکارانشان  به منظور ارج نهادن به مقام معلم گفت: از نگاه ویژه حافظان امنیت و از این حرکت ارزشمند صمیمانه سپاسگزاری می کنم. 

عزت خواه  با گرامیداشت یاد وخاطره  شهدای امنیت که در راه عزت و آرامش مردم  شبانه روز تلاش می کنند می گوید: به نمایندگی از جامعه  آموزش وپرورش قدردان همه زحمات و خوبی های همه شما خادمان امنیت هستیم .

او می گوید: جامعه ای توسعه یافته است که سردارانش و عزیزان نظامی اش این چنین حرکت ارزشمندی در هفته معلم برای پاسداشت  تکریم علم انجام می‌دهند. 

به گفته مدیرکل آموزش وپرورش استان  نظم و امنیت حاصل تلاش  کارکنان خدوم نیروی انتظامی است و  امروز  به برکت امنیت معلمان و دانش آموزان ما با آسایش و آرامش به آموزش می پردازند.

عزت خواه با بیان اینکه  بدون امنیت توسعه ممکن نیست می گوید:  کار نیروی انتظامی و آموزش وپرورش  به هم وابسته است ، اگر معلمین  به خوبی وظایفشان را انجام دهند  شاهد کاهش آسیب های اجتماعی  در جامعه  خواهیم بود.

در پایان این دیدار که به مناسبت هفته معلم انجام  گرفت فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد  با اهدا لوح سپاس  روز معلم را به همه معلمان استان تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.