دوچرخه سواران کرمانی بر سکوی نخست لیگ جوانان ایران

پرونده مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری جوانان کشور با قهرمانی تیم صنعت مس کرمان بسته شد.

حسین اسلامی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: مسابقات دوچرخه سواری لیگ پیست و جاده پسران در رده جوانان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به مدت سه روز به میزبانی تهران برگزار شد.

به گفته او، در پایان این رقابت ها، در مجموع تیمی، صنعت مس کرمان بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت مس رفسنجان در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

اسلامی با اعلام اینکه در مسابقات یک کیلومتر تایمی، محمدامین رحیم آبادی، رکورد یک کیلومتر ایران را پس از ۸ سال شکست، می‌گوید: این رکورد در سال ۹۲ با زمان یک دقیقه و ۵ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه در دست حسنعلی ورپشتی، رکابزن مس کرمان بود که رحیم آبادی توانست آن را با زمان یک دقیقه و ۴ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه به نام خود به ثبت رساند و رکورد جدیدی از خود برجای بگذارد.  

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان به دیگر رکورد شکنی این بازیکن اشاره کرد و گفت: همچنین در نخستین روز مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری جوانان پسر و در پیست دوچرخه‌سواری آزادی، رکورد ماده ۲۰۰متر جوانان کشور شکسته شد.  

به گفته او، محمد امین رحیم آبادی رکابزن تیم مس کرمان که محمد ابوحیدری مربی کرمانی هدایت آن را برعهده دارد، مسابقه خود را در ماده ۲۰۰متر با ثبت زمان ۱۰ثانیه و ۳۲صدم ثانیه به پایان رساند و رکورد این ماده را که دست خودش بود بهبود بخشید.  

اسلامی می‌گوید: رکورد قبلی این رشته ۱۰ثاینه و ۴۷صدم ثانیه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.