مشکل تامین آب آرامستان بهشت محمدی سنندج حل شد

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: مخزن ۲۰ هزار لیتری در راستای توسعه و تامین شبکه فشار آب آرامستان بهشت محمدی خریداری و عملیات نصب آن انجام شد.

شاهرخ فاتحی  گفت: عملیات توسعه و اجرای منبع آب سازمان آرامستان بهشت محمدی به منظور تامین آب قطعات در راستای رفاه شهروندان انجام شد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: در راستای اجرای این عملیات مخزن ۲۰ هزار لیتری در این آرامستان نصب و کار آبگیری آن انجام گرفت.

او می گوید: مشکل آب در قطعات مختلف این آرامستان و مطالبه جدی شهروندان بوده و با اجرای این عملیات به صورت کامل مشکل آب تمام قطعات این آرامستان رفع شد.

فاتحی گفت: احداث قبور جدید، آماده سازی قطعه ۱۲ شامل خاکبرداری حمل وانتقال خاک و تسطیح، احداث سنگ حائل با سنگ چینی، پیاده رو سازی درقطعات، جدول گذاری، ایجاد توسعه شبکه ابرسانی به قطعات و ایجاد اتاقک و مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی از اقدامات انجام شده در این آرامستان بوده است.

به گفته رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج  احداث خیابان ۱۲ دسترسی به قطعات ۱۲ و خاکبرداری و جدول گذاری به اتمام رسیده و بیس آسفالت به مساحت ۳ هزار متر مربع انجام شده است.

او  در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه زیباسازی نیز گفت: رنگ آمیزی نرده‌های محوطه، رنگ آمیزی درب‌های ورودی و خروجی، رنگ آمیزی چراغ‌های برق و میله چراغ ها، اجرای المان طرح کتاب قرآن در میدان محوطه، کاشت گل‌های فصلی و دائمی از اقدامات انجام گرفته و یا در دست اجراست.

فتحی می گوید: دوربین‌های مدار بسته در راستای حراست از محوطه‌های مختلف آرامستان بهشت محمدی سنندج نصب شده هم چنین نصب تابلو‌های راهنما در معابر، جمع آوری سگ‌های بلاصاحب از دیگر اقدامات انجام گرفته بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.