۱۱۰ فضای ورزشی استاندارد امسال در مدارس سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۱۰ فضای ورزشی استاندارد در راستای بهینه سازی محیط مدارس سیستان و بلوچستان در قالب طرح شهید "سلیمانی" تا پایان سال ساخته می‌شود.

صادق ستاری فرد در حاشیه افتتاح طرح بسته امنیت غذایی دانش آموزان سیستان و بلوچستان در زاهدان  گفت: فضا‌های ورزشی در قالب تفاهم‌نامه همکاری اجرای برنامه‌های تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی بین وزارت آموزش و پرورش و اداره‌کل آموزش و پرورش این استان ساخته می‌شود.

او گفت: همکاری اجرای برنامه‌های تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی (طرح شهید سلیمانی) با هدف بهینه سازی محیط مدارس سیستان و بلوچستان بین اداره‌کل آموزش و پرورش استان و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه بهینه سازی و متناسب سازی فضای درون مدرسه‌ای شامل سالن ورزشی با سقف بلند، زمین چمن مصنوعی و زمین ساحلی با اولویت مناطق محروم و مدارس دخترانه در دستورکار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا در جریان سفر صادق سوری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به زاهدان ۲ اتاق بازی با تجهیزات و امکانات ورزشی و ۲ اتاق بهداشت با تجهیزات بهداشتی و پزشکی در مدارس ابتدایی استقلال و امین سارانی در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار