اعلام فراخوان جشنواره کارتن و کاریکاتور تبسم در کردستان

فراخوان اولین جشنواره استانی کارتن و کاریکاتور تبسم با رویکرد کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کردستان منتشر شد.

جشنواره استانی کارتن و کاریکاتور تبسم به همت موسسه فرهنگی افق و با حمایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان و همراهی انجمن کارتن و کاریکاتور کردستان به میزبانی شهر قروه برگزار می‌شود.

آسیب‌های فضای مجازی، حاشیه نشینی، طلاق و چالش‌های خانواده، آسیب‌ها و اثرگذاری بیماری کرونا از بخش‌های اصلی این جشنواره است.

تولید و چالش‌های فضای کسب و کار به عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است و همچنین در راستای حمایت از استعداد‌های نوجوان، جایزه ویژه‌ای به شرکت کنندگان در این رده سنی اهدا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به همراه بیوگرافی، شماره تلفن، نشانی کامل با رعایت قوانین مدنظر دبیرخانه به نشانی الکترونیکی: tabasomfestival@gmail.com دبیرخانه جشنواره ارسال  کنند.

حداکثر پنج اثر در اندازه آسه (۲۹/۷ در ۴۲ سانتی متر) در این رقابت داوری خواهد شد. آثار دیجیتال باید با فرمت jpg و رزولوشن ۳۰۰dpi ارسال شوند.

آثار راه یافته به بخش نمایشگاه در قالب یک کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد، تقدیم خواهد شد.

علاقمندان برای دریافت فرم ثبت نام از طریق واتس اپ با شماره ۰۹۱۸۷۸۹۰۰۲۶ در ارتباط باشند. ۳۱ خرداد ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار تعیین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.