ورود دستگاه قضا به مشکل ۲۰ ساله یک شرکت لبنیاتی در ارومیه

مدیرکل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: وظیفه مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی و قضایی حمایت از تولیدکنندگان است و باید با نگاه حمایتی و صیانتی در کنار واحد‌های تولیدی بود.

ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که برای حل مشکل دو واحد تولیدی تشکیل شد، گفت: تولیدکنندگان به عنوان افسران جنگ اقتصادی در خط مقدم هستند و برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنند.

عتباتی  می گوید: وظیفه مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی و قضایی حمایت از تولیدکنندگان است و باید با نگاه حمایتی و صیانتی در کنار واحد‌های تولیدی بود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: باید در چارچوب قانون از هیچ کمکی برای چرخیدن چرخ واحد‌های تولیدی کم نگذاشت.

عتباتی در ادامه به مشکل ۲۰ ساله شرکت پگاه با اهالی منطقه پرداخت و گفت: در خصوص ملک متنازع فیه طرفین چندین سال است که به مشکل برخورده‌اند و متاسفانه تلاش‌ها برای رفع این اختلاف به نتیجه نرسیده است.

مدیرکل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در جلسه کمیته حمایت قضایی صحبت‌های وکلای طرفین استماع شد و اهالی محل و مدیران شرکت پگاه مطالب خود را بیان و نهایتا با شور و مشورت و تبادل نظر اعضای جلسه پس از سه ساعت گفتگو و بررسی انواع پیشنهادات موضوع با مصالحه خاتمه و مقرر شد صلح نامه‌ای تنظیم و اختلاف ۲۰ساله طرفین ختم به سازش شود همچنین پس از کارشناسی تعهدات صلحی طرفین به موجب مصالحه نامه تنظیمی انجام شود.

مشکل شرکت ایمن زیست ترابر ارومیه هم در این جلسه مطرح و مشکل ۱۰ ساله این شرکت هم با تصویب مصوباتی مرتفع و مقرر شد ظرف یک ماه ضمن صدور کد و مجوز فعالیت اقدامات لازم برای راه اندازی و فعالیت شرکت معمول شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.