فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

سامانه موشکی «باور ۳۷۳» عملیاتی شد

صباحی‌فرد با بیان اینکه سامانه باور ۳۷۳ کاملا به چرخه عملیاتی پدافندی پیوسته، گفت: امروز افزایش توان رزم نیروی پدافن، جهشی چندبرابری طی کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در صبحگاه عمومی ستاد این نیرو  با بیان اینکه سامانه بومی باور ۳۷۳ در رزمایش اخیر این نیرو در مسافت ۱۵۲ کیلومتری با اهداف درگیر و عملکرد بسیار خوب و موفقی داشت، افزود: آزمایش افزایش برد باور ۳۷۳ در آینده نزدیک انجام می‌شود که مایه غرور و مباهات یکایک هموطنان عزیزمان خواهد شد.

به گفته امیر صباحی فرد، سامانه‌های راداری مانند مراقب، معراج ۴، کاوش، فتح ۱۴، شهاب و نیز سامانه‌های درگیری و موشکی برد کوتاه مانند جوشن، برد متوسط مانند تلاش، مرصاد و ۱۵ خرداد، و همچنین سامانه‌های توپخانه‌ای، جنگالی و الکترونیکی نیز بطور کامل با توانمندی متخصصان داخلی و کارکنان فنی و متخصص این نیرو در چرخه عملیاتی قرار گرفته‌اند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت که برای اولین بار در سطح نیرو‌های مسلح تست سرد و گرم رهگیری با موشک آذرخش به وسیله پهپاد نیز با موفقیت انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۳۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
بسیار عالی. دست شما درد نکند و خسته نباشید. اجرتان با خدا.
ای کاش اقتصاد کشور را هم به شما سپرده بودند. الان وضع این نبود.
اگر در بخش‌های اقتصاد و مدیریتی چهار تا مدیر جهادی بود الان اقتصاد کشور اینطور نبود.
Iran (Islamic Republic of)
با تعصب
۰۹:۱۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
عزیزم این موشک ها هم یهویی اززیر بوته بیرون نمیاد که، با پول درست میشن پول کشور،یعنی خواسته وناخواسته جزیی از اقتصاد کشور هستن حالا خوب و بدش دست کارشناساش....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
درود بر رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
پدافندآینده ایران ببینیم که هواپیمای رادارگریزF-35رادههاکیلومترقبل ازحتی نزدیک شدن به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران،سرنگونش کنه وبالای سرهمون آسمان کشورهای نوکررژیم غاصب،دودیاخاکستر کنه
آخرین اخبار