فرمانده کل سپاه پاسداران:

انتقام خون شهید صیاد خدایی را به سختی خواهیم گرفت

سرلشکر سلامی گفت: همه می‌دانند که مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون همه عزیزانشان را خواهند گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ترور شهید صیادخدایی از سوی عوامل استکبار جهانی گفت هر اقدامی از سوی دشمن، با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد.

حمله تروریستی عصر یکشنبه به شهید صیاد خدایی از سوی ۲ موتورسوار و با شلیک ۵ گلوله و در حالی که این شهید در داخل ماشین خود در مقابل منزل مسکونی‌اش حضور داشته، صورت گرفت.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما دشمن را به حال خود رها نمی‌کنیم و همواره به دنبال آن‌ها هستیم، ادامه داد حساب ما با دشمنان پابرجاست و قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود؛ خون شهید صیاد خدایی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه انتقام خون شهید صیاد خدایی را به سختی خواهیم گرفت، افزود: همه می‌دانند که مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون همه عزیزانشان را خواهند گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: پاسخ‌های ما تند خواهد بود و قطعاً دشمن را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
وجدانا بیخیال این انتقاماتون بشید، دوباره ملت رو به فنا میدید . هنوز جا انتقام قبلی درد میکنه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
والاغیرتا اون موقع (شهادت حاج قاسم)بهترین زمان بود باید انجام میدادید و الان هم همه میدونن هنوز آمادگی ندارید پس بشینید...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۵۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شد اولین حمله مسلحانه جهان علیه حکومت مفسد و فاسد و به قول گمراهان ابرقدرت جهان صورت گیرد و و این غول بزرگ وحشتناک در هم کوبیده شد و جهانیان نظاره کردند که حکومت مقدس جمهوری اسلامی ایران همان حکومت آخرالزمان هست که به قول قرآن کریم آماده تا ریشه ستمگران جهان را از بیخ بن قطع کند
آخرین اخبار