جشن پایان نوسازی روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر در سال ۱۴۱۰

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت:می توانیم در ۱۴۱۰ جشن پایان نوسازی روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر را برگزار کنیم.

طرح هادی روستای لگاهی زنجان با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار و ۷۱ میلیون ریال افتتاح شد.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۵۲ درصد واحد‌های روستایی کشور نوسازی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد گفت: در سال ۱۳۹۹ اعتبار مقاوم سازی مسکن‌های روستایی ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده که این عدد در سال ۱۴۰۰ برای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان شد.

او می گوید: باید سالانه ۲۰۰ هزار واحد در روستا‌ها ساخته شود که امسال تسهیلات برای هر واحد به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: می توانیم در ۱۴۱۰ جشن پایان نوسازی روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر را برگزار کنیم و این مهم شدنی است چرا که هم اکنون نوسازی در روستا‌های زنجان ۵۲ درصد انجام شده و ۴۸ درصد باقی مانده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم گفت: جمعیت ساکن در روستا‌ها هم اکنون ۲۰ میلیون نفر است و  در آینده نه چندان دور روستا‌ها به صورت کامل ایمن خواهند شد، اما شهر‌های دارای بافت فرسوده خطر فاجعه انسانی را دارد.

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت: برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا و یا محروم تفاهم‌نامه‌ای برای احداث مسکن صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: هدف دیگر از اجرای طرح هادی اصلاح معابر و خیابان، سنگفرش و گذرگاه‌ها در قالب سنتی است.

روحانی نژاد گفت: برای مقاوم سازی واحد‌های روستایی و جلوگیری از بلایای طبیعی نیز تسهیلات ارزان قیمت نیز در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.