سرپرست فرمانداری مهاباد:

عظمت فتح خرمشهر برای نسل جوان تبیین شود

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: یکی از ماندگارترین لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، فتح خرمشهر است که باید عظمت آن به نسل جوان انتقال و تبیین شود.

امیر قادری ضمن تسلیت شهادت «حسن صیاد خدایی» گفت: آزادسازی خرمشهر در سایه اتحاد و همدلی و با هم بودن حاصل شده و به فرموده رهبر کبیر انقلاب فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود.

وی گفت: رشادت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در آن زمان احساس مسئولیت بیشتری برای ما القا می‌کند تا هر اندازه در توان داریم به مردمان این سرزمین خدمت کنیم.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر به واقعیت معجزه الهی بود، استقرار ۵۰ هزار نیروی جنگی رژیم بحث و بیش از ۱۹ هزار اسیر خرمشهر را در شرایط بسیار سخت قرار داد و به فرموده امام آزادسازی خرمشهر معجزه الهی بود که با پشتیبانی پروردگار به وقوع پیوست.

قادری گفت: فتح خرمشهر علاوه شور و شعف فراوان در جامعه زمیته اتحاد و همبستگی بیشتری را در مردمو احاد جامعه به وجود آورد که باید تجربیان آن در اختیار نسل‌های بعدی و جوانان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد یکی از روز‌های مهم و به‌یادماندنی در تاریخ ایران است که هرگز از اذهان ملت ایران پاک نمی‌شود، گفت: در همین راستا برنامه‌های فرهنگی این روز باید به گونه‌ای اجرا شود تا بتوانیم استقامت و ایثار جوانان ایران را در آن برهه از زمان به نسل امروز بازگو کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.