نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حفاظت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین خیر است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: شهدا از مقام و جایگاه باعظمتی برخوردار هستند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی ۴ خرداد در یادواره شهدای روحانی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا در نزد خداوند متعال مقام، جایگاه و منزلت والایی دارند، گفت: هرکس بداند که شهدا در نزد خداوند متعال چه جایگاه رفیعی دارند، از خداوند می‌خواهند که به مرگ طبیعی زندگی شان پایان نیابد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه علما و روحانیون هم شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، گفت: حفاظت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین خیر است که در زمان دفاع مقدس روحانیون مردم را به آن دلالت می‌دادند، به طوری که این تشویق زبانی و عملی بود.

او می گوید: روحانیونی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند، با عمل و سیره خود مردم را به سمت حق و حقیقت سوق می‌دادند و سبک زندگی خود که ثابت کردند که باید در راه خدا از جان هم گذشت.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی می گوید: روایات و احادیث زیادی درباره شان و منزلت شهدا به ویژه شهدای روحانی وجود دارد که باید حول آن تامل کرد.

حجت الاسلام قریشی می گوید: اگر اینکه می‌بینیم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به چنین جایگاهی رسید حاصل تربیت امام خمینی و رهبری هست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.