مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ایران اسلامی هم اکنون یک قدرت بلامنازع در منطقه است

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همه می‌دانند که ایران یک قدرت بلامنازع در منطقه خاورمیانه است.

حجت الاسلام میثم فیاضی در یادواره شهدای روحانی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، ضمن قدردانی از نهاد‌های مختلف برای مشارکت در برپایی این یادواره، گفت: این قبیل برنامه‌ها فرصت مغتنمی است تا نام و یاد شهدا را گرامی بداریم، گام برداشتن در این مسیر باعث می‌شود، بتوانیم از آن‌ها کمک بگیریم، چون آن‌ها طبق آیه قرآنی زنده هستند و مرگ برای شان متصور نیست.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه خداوند متعال برای شهدا سفره بزرگی را برای روزی خوردن گشوده است، می گوید: شهدا نزد خداوند متعال جایگاه ویژه‌ای دارند و کسی حق ندارد به یک شهید واژه متوفی را به کار ببرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خداوند متعال و علمای اسلام ما را از اینکه به شهید متوفی بگوییم، به طور جدی نهی کرده اند، که اگر چنین کاری کنیم مرتکب گناه شده ایم.

حجت الاسلام فیاضی استقرار نظام اسلامی را در سایه خون شهدا دانست و گفت: اگر امروز به استقامت، آزادی و اندیشه مقاومت در دنیا می‌نازیم، در سایه ایثار این شهداست؛ با وجودی که امپراطوری‌های رسانه‌ای به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا نظام اسلامی را تضعیف کنند، ولی اراده خداوند متعال بر این است که این نظام به صاحب اصلی آن برسد.

او با بیان اینکه نه تنها دوستان بلکه دشمنان نیز به آزادسازی خرمشهر باور نداشتند، ولی شهدا آگاه بودند، گفت: موفقیت استراتژیستی نظام از سوم خرداد کلید خورده است، که این مهم در سایه ایثار شهدا رقم خورد.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه شهدا باعث شدند که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سربلند باشیم، گفت: شبانه روز امپراطوری‌های رسانه‌ای علیه نظام تبلیغات می‌کنند، ولی آن‌ها از عظمت انقلاب وحشت زده هستند.

حجت الاسلام فیاضی با طرح این سوال که کدام کشور در جهان وجود دارد که مشکلی نداشته باشد، گفت: همه می‌دانند که ایران یک قدرت بلامنازع است، کشور‌هایی که ایران را حیات خلوت خود در خاورمیانه می‌دانستند، ولی اکنون چنین دیدگاهی ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.