شه بخش: رزومه بوکس ایران با مدال المپیک کامل می‌شود

ملی پوش بوکس کشورمان گفت: تنها چیزی که می‌تواند رزومه بوکس ایران را در جهان کامل کند، کسب مدال المپیک است.

دانیال شه بخش ملی پوش بوکس کشورمان درباره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: سیستان و بلوچستان نشان داد که می‌تواند در سایر رشته‌ها هم میزبانی خوبی به عمل بیاورد. بوکس این استان روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است و الان ۳ بوکسور توانمند در این شهر وجود دارند که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند.

شه بخش گفت: فدراسیون باید از الان برنامه ریزی‌های لازم را برای کسب مدال المپیک انجام دهد. به نظر من الان تنها چیزی که می‌تواند رزومه بوکس ایران را در جهان کامل کند کسب مدال المپیک است و امیدوارم بتوانیم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به آن دست پیدا کنیم.

مسابقات بوکس قهرمانی کشور از روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت با حضور ۱۸۶ بوکسور به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد و در پایان تیم میزبان موفق شد با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی بایستد. تیم بوکس خوزستان هم با ۳ مدال طلا، ۲ برنز و ۲۴ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تهران هم با ۲ مدال طلا، ۳ برنز و ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت.

دارنده مدال برنز جهانی صربستان گفت: بازی‌های آسیایی هانگژوی چین لغو نشده بلکه به تعویق افتاده است و می‌توانیم این موضوع را به فال نیک بگیریم. حالا که بازی‌های آسیایی لغو شده ورزشکارانمان این فرصت را دارند که خودشان را بهتر آماده کنند. همچنین با شرکت در تورنمنت‌های مختلف می‌توانیم اعتماد به نفس ورزشکاران را بالا برده تا خودشان را برای بازی‌های رسمی بهتر آماده کنند. به هر حال لغو بازی‌های آسیایی چندان فرقی برای بوکس نکرد، زیرا ما مدام در اردو هستیم و هر زمانی که بازی‌ها انجام شود آماده حضور در مسابقات خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار