آغاز رزمایش بزرگ محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: رزمایش بزرگ محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری، از امروز آغاز شد.

احمد سعیدی گفت: برای استقبال از برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ده هزار شهید جامعه عشایری کشور، رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی با همکاری سازمان دامپزشکی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

این رزمایش از دوازدهم خرداد ماه با تجمع گروه‌های جهادی در مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز و ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی و بیش از ۱۵۰ نفر از جهادگران دامپزشکی برای ارائه خدمات به مناطق عشایری این استان اعزام می‌شوند.

۱۴ خرداد و به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، تیم‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز همراه با تیم‌های دامپزشکی، برای ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به عشایر استان اعزام خواهند شد.

عرصه‌های مختلفی در این رزمایش برای خدمات رسانی به عشایر در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


رفع محرومیت در واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت و درمان دام و طیور، ارائه دارو و سموم رایگان، آموزش بیماری‌های مشترک دام و انسان، کمک به آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و کشاورزی تخصصی در مناطق مشترک عشایری و روستایی از جمله این خدمات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد مسعود احمدی
۱۳:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
این عکس برای قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی نیست. لطفا اصلاح فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
محرومیت زدایی در ارتباطات و ایلراه ها و کاهش مسیرهای ایلراه ها به مردم و عشایر کمک زیادی را برای تهیه سوخت و آذوقه میکند.
آخرین اخبار