رئیس قوه قضائیه:

رشد جمعیت نیازمند اقدام عاجل است

محسنی اژه‌ای گفت: اگر برای مقوله جمعیت و تهدید نسل اقدامات عاجل انجام ندهیم، فرصت از دست می‌رود و جبران مافات ممکن نخواهد بود.

رئیس قوه قضائیه گفت: مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر به کرّات بر اهمیت موضوع جمعیت و تکثیر نسل تاکید داشته‌اند و اخیراً نیز در پیامی از تعبیر آینده هولناک پیری جمعیت استفاده کرده‌اند.

به گفته محسنی اژه‌ای ما امروز در بحث جمعیت و تکثیر نسل با یک امر ولایی، یک قانون و یک نظر جامع کارشناسی و متقن مواجه‌ایم، لذا همه باید به تکالیف قانونی خود در این عرصه با جدیت عمل کنیم و تمام تلاش و جهد خود را برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بکار ببریم.

رئیس قوه قضائیه با یادآوری تکالیفی که برعهده سازمان بازرسی ما کشور و معاونت پیشگیری قوه قضائیه در راستای پیگیری اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گذاشته است، مجدداً به مسئولان سازمان و معاونت مزبور دستور داد با تمام توان و جدیت مضاعف، نحوه اجرای قانون مربوط به جمعیت را پیگیری و دنبال کنند و درصورت نیاز، مراتب را جهت صدور دستورالعمل یا بخشنامه از ناحیه رئیس قوه قضائیه، اعلام دارند.

برچسب ها: اژه ای ، جمعیت ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۲:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی متولی جمعیت بوده و هست و چنانکه به نظر میرسد خواهد بود. جوابگو هم نیست. بودجه را هم میگیرد و هل من مزید میطلبد. علتش هم گرانی و دلار عنوان شد. چه کسی پاسخگو باشد ما نمیدانیم. وزارت بهداشت از تخصصش سو استفاده میکند. مردم ریالی زندگی میکنند پزشکان به دلار زندگی میکنند. متولی جمعیت هم هستند. جمعیت باید به دلار رشد کند یا به ریال؟
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۸:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
قراردادی در اردن امضا نشد. والله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
آقا
توجه توجه
بخدای احد و واحد که اگر من بودم ، پولشو داشتم ،
تو این موقعیت سیاسی... اقتصادی..!
بجای دلار بردن به عربستان...

فقط میرفتم ((((((( پابوس امام هشتم "ع" ))))))))...!!
الهی که خدا قبول کنه


حج فقرا
حرم امام رضا "ع"


التماس توجه و انتشار پیام

باتشکر
آخرین اخبار