رونمایی از کتاب آموزشی برای عکاسان مستند در سنندج

کتاب «روایت در مجموعه عکس مستند» کتابی آموزشی برای عکاسان مستند اثر فرهاد مطاعی به همت حوزه هنری کردستان رونمایی می شود.

رییس حوزه هنری کردستان گفت: کتاب «روایت در مجموعه عکس مستند» با نویسندگی فرهاد مطاعی در نشر کتاب پرگار در ۲۷۶ صفحه در قطع وزیری فروردین ۱۴۰۱ به چاپ رسیده است.

امین مرادی گفت: این کتاب با بررسی ساختار‌های روایتی در مجموعه عکس و واکاوی و تطبیق آن با ساختار‌های روایی رایج در ادبیات و سینما، به اهمیت و نحوه استفاده از روایت، در مجموعه عکس مستند اجتماعی می‌پردازد.

او می گوید: این کتاب راهنمایی برای عکاسان در تهیه مجموعه عکس مستند اجتماعی است و عکاسان را از ایده تا پژوهش و انتخاب موضوع، مراحل عکاسی، انتخاب ساختار روایتی حین عکاسی، نحوه استفاده از عناصر انسجام، ویرایش بصری و تدوین عکس‌ها در قالب ساختار روایتی و در نهایت آمادگی برای انتشار، همراهی می‌کند.

رییس حوزه هنری کردستان گفت: این کتاب، کتابی برای عکاسان مستند و خبری، گالری داران، ناشران، سردبیران و ادیتور‌های خبرگزاری ها، آژانس ها، مجلات تخصصی و همچنین دوستداران عکاسی مستند اجتماعی سودمند خواهد بود.

مرادی گفت: علاقه‌مندان با دیدن فهرست و خرید اینترنتی کتاب روایت در مجموعه عکس مستند از طریق نشانی فروشگاه اینترنتی نشر کتاب پرگار می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی کتاب مذکور بهره‌مند شوند.

آیین رونمایی و نقد کتاب" روایت در مجموعه عکس مستند" ۲۱ خرداد در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی بهمن سنندج مورد نقد و بررسی قرارمی گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.