واکنش تند نایب قهرمان المپیک توکیو به صحبت‌های مرادی

علی داودی گفت: از طرف مرادی به من پیغام دادند که اگر وزنه ۲۵۰ کیلوگرم را بزنم ۲۰۰ هزار تومان پاداش می‌دهد.

علی داودی ملی پوش وزنه برداری کشورمان و نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحال هستم که از طریق رسانه ملی صحبت می‌کنم و مانند برخی آقایان در عمل انجام شده قرار نمی‌گیرم و با رسانه‌های ضد انقلاب صحبت نمی‌کنم. مرادی امروز عنوان کرد که رسول معتمدی در تمرینات گریه می‌کرد، اما باید بگویم که همه ما گریه می‌کردیم، اما نه به خاطر تمرین، بلکه به خاطر بی توجهی و کم توجهی فدراسیون در تهیه امکانات، تغذیه و مکمل که اصلا مناسب نیست. 

وزنه برداری نسبت به دیگر فدراسیون‌ها وضعیت خیلی بدی دارد

رئیس فدراسیون می‌گوید که پرداخت حقوق و مکمل وظیفه فدراسیون نیست، زیرا فدراسیون‌های دیگر هم چنین کاری نمی‌کنند. من از مرادی می‌خواهم که به اردوی تیم‌های ملی والیبال، بسکتبال و کشتی سر بزند و شرایط آن‌ها را ببیند. نمی‌دانم بر چه اساسی می‌گوید که وضعیت آن‌ها بدتر از ما بوده و مطمئن هستم که بدترین وضعیت برای وزنه برداری است.

مرادی می‌خواست به خاطر زدن وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی پاداش ۲۰۰ هزار تومانی به من دهد

مرادی هر چقدر دوست داشته باشد پاداش می‌دهد، زیرا یادم هست که یک بار از سوی مرادی به من گفتند اگر وزنه ۲۵۰ کیلوگرم را بزنم ۲۰۰ هزار تومان پاداش می‌دهد. وزنه ۲۵۰ کیلوگرم مدال قهرمانی بزرگسالان جهان است و شما ببینید وضع چقدر خراب است که می‌خواستند پاداش ۲۰۰ هزار تومانی بدهند، همه این مسائل درد است. مرادی در جایی وزنه بردران تیم ملی را شورشی خواند گفت شرایط را درست کرده، در حالی که ما خبر داریم هیچ اتفاقی نیفتاده است. بحث تعمیر خوابگاه یکی، ۲ ماه زمان می‌برد و من نمی‌دانم چگونه ظرف  ۲، ۳ روز آن جا را تعمیر کردند.


بیشتر بخوانید


اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابت‌های کشور‌های اسلامی از هفتم خرداد در کمپ مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و قرار بود ملی پوشان تا بیستم همین ماه در اردو بمانند، اما وزنه برداران تیم ملی کشورمان به دلیل شرایط نامطلوبی که در اردوی تیم ملی وجود داشت، با انتشار متنی مشترک در صفحات مجازی خود اردوی تیم ملی را ترک کرده و تا امروز به تمرینات باز نگشتند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار