انتخابات پر حاشیه فدراسیون سوارکاری / خلیلی ابقا شد

مسعود خلیلی با کسب ۴۵ رای به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری امروز با حضور ۳ کاندیدا (مسعود خلیلی، محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان) در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد و طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک در این مجمع حضور داشت، اما نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان در این مجمع حضور نداشت و در پایان مسعود خلیلی رئیس فعلی فدراسیون سوارکاری با کسب ۴۵ رای برای ۴ سال دیگر ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

 این مجمع با حواشی روبه رو بود و دیروز در خبرها آمده بود که انتخابات این فدراسیون به دلیل اعتراض محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان ۲ کاندیدای ریاست فدراسیون سوارکاری نسبت به اطلاع‌رسانی نکردن به موقع مبنی بر تایید صلاحیتشان و دریافت دعوتنامه حضور در مجمع به وزارت ورزش و جوانان، اعتراض کرده و خواستار لغو مجمع شده بودند. این انتخابات در حالی برگزار شد که محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان به دلیل اعتراض به نحوه تایید صلاحیت شده‌ها از حضور در انتخابات انصراف دادند.

همچنین مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری در حالی برگزار شد که ۲ ماه پیش مجلس طرح تحقیق و تفحص از این فدراسیون را مصوب کرد، اما تا به امروز گزارشی در این زمینه ارائه نشده است.

انتخابات فدراسیون سوارکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار