آخرین وضعیت کالاهای قاچاق در انبارهای آذربایجان غربی بررسی می‌شود

حاکم شرع در سازمان اموال تملیکی و عضو هیات عالی نظارت بر اموال تملیکی گفت: آخرین وضعیت کالاهای قاچاق و کالاهای متروکه در انبارهای این سازمان در استان آذربایجان غربی بررسی می‌شود.

عباس پوریانی روز دوشنبه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی در شهر ارومیه گفت:به صورت دقیق جزییات رسوب موجود در انبارها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حاکم شرع قوه قضائیه در سازمان اموال تملیکی کشور، شرایط آذربایجان غربی را با توجه به هم مرزی با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری خودمختار نخجوان حساس دانست و گفت: هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی متشکل از نمایندگان قوه قضائیه، دیوان محاسبات و سازمان اموال تملیکی پس از ارومیه از انبارهای مختلف شهرهای استان آذربایجان غربی در مناطق مرزی شمال و جنوب نیز بازدید و سپس در دیدار با استاندار و رییس کل دادگستری استان نتایج کارشناسی خود را اعلام خواهند کرد.

او با بیان اینکه روسای قوه‌های مجریه و قضائیه توجه ویژه‌ای به این استان مرزی دارند و دستورهای مهمی هم در این راستا ابلاغ کرده‌اند، گفت:وضعیت انبارها در ارومیه از نظر رسوب کالا و کیفیت فیزیکی مطلوب است.

پوریانی با اشاره به اینکه پرونده‌های قبل از سال ۱۳۹۹ در این استان وجود ندارد، گفت: این موضوع بیانگر تلاش و همت مسوولان محلی است.

حاکم شرع قوه قضائیه در سازمان اموال تملیکی کشور ضعف قانون را یکی از مهمترین مشکلات فعلی بیان کرد گفت: این ضعف موجب رسوب کالا در بخش کالای قاچاق و کالاهای متروکه شده و نیاز به بازنگری در برخی قوانین برای حل این مشکلات احساس می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.