شرکت ۱۵ ورزشکار کردستانی در مسابقات بین المللی پاراگلایدر مریوان

رییس کمیته ورزش‌های هوایی کردستان گفت: در مسابقات بین المللی پاراگلایدر شهر مریوان ۸۰ نفر حضور دارند که از این تعداد ، ۱۵ نفر را ورزشکاران استان کردستان تشکیل می‌دهند.

آریان علاقبند گفت: نخستین دوره از مسابقات بین المللی پاراگلایدر فرود دقت (CAT ۲ FAI) در ایران از روز گذشته به همت کمیته ورزش‌های هوایی استان در جوار دریاچه زریبار مریوان آغاز شده است و تا ۲۸ خرداد ادامه دارد.

او می گوید: در مجموع ۸۰ ورزشکار در ۲ بخش آقایان و بانوان از کشور‌های ایران، ترکیه، عراق و افغانستان حضور دارند که حدود ۷۰ ورزشکار از ایران هستند.

رییس کمیته ورزش‌های هوایی کردستان گفت: کارشناسان فدراسیون جهانی ورزش‌های هوایی نیز در شهر مریوان حضور دارند و نتایج آن در رنکینگ جهانی ورزشکاران لحاظ خواهد شد.

علاقبند با بیان اینکه این مسابقات فرصت خوبی برای ارتقا رنکینگ ورزشکاران است گفت: نتایج رقابت‌ها در روز پایانی مشخص می‌شود و در حال حاضر نیز رقابت سخت و تنگاتنگی میان ورزشکاران وجود دارد.

او گفت: بزودی مسابقات دیگری نیز در سایر رشته‌های ورزش‌هایی هوایی در استان برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده نیز باز بتوانیم میزبانی مسابقات بین المللی را از آن خود کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.