۲۹ میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی در جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: طی سال‌جاری ۲۹ میلیون لیتر سوخت نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی جنوب آذربایجان‌غربی به صورت الکترونیکی توزیع شده است.

سیدجواد فیض‌حسینی گفت: با توجه به ظرفیت‌های خاص جغرافیایی منطقه میاندوآب در تولید محصولات دامی، کشاورزی و باغی و همچنین قطب تولید گندم و چغندر، امسال این میزان فرآورده نفتگاز سهمیه‌ای در بین فعالان این حوزه از طریق فروشندگی‌های مجاز و به صورت الکترونیکی توزیع شده است.

او می گوید: متقاضیان و فعالان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه (سدف) newtejaratasan.niopdc.ir و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت واقعی درخواست جهت تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند.

فیض حسینی گفت: در این ارتباط با تلاش شبانه‌روزی کارکنان منطقه و شرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی، تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ذخیره‌سازی و توزیع بهینه و مطلوب فرآورده نفتگاز در مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به فعالیت بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور و هزار دستگاه کمباین فعال، از تعامل و همکاری صاحبان ادوات کشاورزی، اداره‌های ذیربط شهرستانی جهاد کشاورزی هشت شهر جنوب استان آذربایجان‌غربی و دیگر سازمان‌های متولی در رابطه با روند به موقع تخصیص سهمیه سوخت ادوات کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

فیض‌حسینی گفت: اجرای طرح پلاک گذاری و توزیع الکترونیکی نفتگاز به ادوات کشاورزی گامی بزرگ در راستای تحقق دولت الکترونیک است که بر این اساس، کشاورزان و روستائیان می‌توانند با استفاده از این طرح بدون مراجعه حضوری و صرفه‌جویی در وقت با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام جهت دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.

او می گوید: ملاک تعیین مقدار سوخت در بخش کشاورزی سطح زمین زیر کشت، تعداد ادوات و فعال بودن ماشین آلات کشاورزی است.

فیض حسینی ابراز امیدواری کرد که با اجرای موفقیت آمیز این طرح شاهد توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی در سطح جنوب استان آذربایجان غربی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.