ساخت جاده برای دره کاید دزفول مستلزم اخذ مجوز از منابع طبیعی است

بخشدار شهیون دزفول گفت: بهسازی و ترمیم جاده دسترسی دره کاید از مناطق عشایری بخش شهیون مستلزم داشتن مجوز از منابع طبیعی است.

حسین رحیمی گفت: برای ساخت جاده دسترسی دره کایدکه یکی از دهستان‌های عشایری بخش شهیون از توابع شهرستان دزفول می‌باشد باید مجوز لازم از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان کسب شود.

او می‌گوید: ۷ کیلومتر از ۲۵ کیلومتر این جاده مستلزم داشتن مجوز از اداره کل منابع طبیعی است.

بخشدار شهیون دزفول گفت: دراداره کل امورروستایی استانداری خوزستان جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور عشایر و منابع طبیعی برگزار شد که انشاءالله هفته آینده بازرسان به محل اعزام و وضعیت اصلاح، ترمیم و بهسازی جاده را به طور کامل ارزیابی می‌کنند.

به گفته این مقام مسئول در صورت اخذ مجوز از اداره کل منابع طبیعی، اداره کل امور عشایر به عنوان متولی کار بهسازی و ترمیم جاده دسترسی دره کاید کار را آغاز می‌کند.

جاده این منطقه به صورت خاکی و بسیار صعب العبور است و تعداد زیادی از اهالی این منطقه در این جاده جان خودشان را از دست داده اند. این روستا علاوه بر مشکلات جاده‌ای از تمام امکانات اولیه نیز محروم است و با وجود اینکه اهالی این منطقه چندین بار به ارگان‌های مرتبط برای حل این مشکل مراجعه کرده اند، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

برچسب ها: جاده سازی ، راه عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.