الحوثی: دشمن هرچقدر هم دارای جبروت باشد نمی‌تواند مردم یمن را به زانو دربیاورد

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد دشمنان این کشور میلیارد‌ها دلار خرج پایین کشیدن صنعا کردند، اما موفق نشده و شکست خوردند.

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» دبیرکل جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) در سخنانی تاکید کرد ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی-عبری فهمیده است صنعا دور از دستان اشغالگر اوست و سعی دارد صنعا (پایتخت اصلی یمن و دولت نجات ملی) را از داخل پایین بکشد.

براساس گزارش المسیره او در ادامه گفت: «دشمنان لشکرکشی بزرگی را برای اشغال صنعا تدارک دیدند و میلیاردها دلار برای رسیدن به اهداف واهی و خیالی خود اختصاص داده اند. دشمنان هر کاری می‌توانستند برای اشغال صنعا انجام دهند، اما به این باور رسیدند که «صنع دور است» باید به آن‌ها گفت «ریاض» نزدیک‌تر است».

دبیرکل انصارالله فاش کرد یکی از توطئه‌های دشمنان علیه صنعا این بود که آن را از درون پایین بیاورند، همانطور که در نزاع دی ماه برنامه ریزی کرده بودند اما به فضل الهی موفق نشدند. ائتلاف متجاوز قصد داشت با عملیات انتحاری و خودرو‌های بمب گذاری شده شهروندان را در صنعا هدف قرار دهد. به لطف خداوند و با هوشمندی مردان وزارت کشور و سازمان امنیت و اطلاعات، بسیاری از توطئه‌ها برای هدف قرار دادن صنعا شکست خورده است.

او تاکید کرد برخی از عناصر پایمال شده حاضر در سراسر یمن به عنوان بلندگوی تبلیغات و فتنه گری ائتلاف متجاوز عمل می‌کنند و سعی دارند در صنعا درگیری داخلی ایجاد کنند.

الحوثی: مردم یمن تسلیم هیچ کسی به غیر از خداوند نمی‌شوند

عبدالملک بدرالدین الحوثی در ادامه سخنان خود درخصوص اراده مردم یمن گفت: ما مردمی هستیم که جز در برابر خداوند متعال نمی توانیم تسلیم شویم، زانو بزنیم و در حالت بندگی زندگی کنیم. ممکن است دشمن قوی و دارای جبروت باشد اما نمی‌تواند مارا بنده خود کند.  دشمنان که سقوط یمن را بین دو هفته تا دو ماه پیش بینی کرده بودند به سال هشتم رسیدند و پر از یأس و ناامیدی شدند.

دبیرکل انصارالله اعلام کرد دشمنان ملت یمن عمیقا احساس سرخوردگی و شکست می‌کنند زیرا در روزی که آنان به آمریکا اعتماد کردند و روابط خود را با اسرائیل عادی کردند مردم یمن بر خدا توکل کردند.

او اعلام کرد: به یکی از خطرناک‌ترین عملیات‌های بمب‌گذاری دشمن «کودکی خردسال» پی برده و نیروهای امنیتی را خبر کرد. لازم است میان مردم و نیروهای امنیتی به شکلی موثر ارتباط برقرار باشد تا امنیت عمومی حفظ شود. همچنین تیراندازی در رویدادهای اجتماعی رفتار نادرستی است که جان مردم را تهدید می‌کند و باید برای رفع آن همکاری رسمی و مردمی داشته باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۲:۰۶ ۰۲ تير ۱۴۰۱
اقای الحوثی برادرم. پرچمش نشانه است. کلمات متبرکه را بالای شمشیری راست قرار داده اند. شمشیر عربی راست نیست کج است. شمشیر راست یا باید رومی باشد یا علامت نیزه است. زیرا استفاده کننده از این علامت خود را با نوشتن کلمه متبرکه مسلم معرفی کرده. دسته شمشیر عربیست ولی بدنه شمشیر عربی نیست رومی هم که نیستند پس باید به طرف نیزه میل کنیم. به عبارتی اگر مبصرانه به این پرچم بنگریم چنان به ذهن تبادر میشد کانه قران بر سر نیزه کرده اند. اشاره به جنگ احزاب. و رفتار منافقانه بهمراه شعار دو پهلویی با عنوان لا حکم الا لله. از یمن چیزی جز نجابت تاریخی و اصالت مردمش و ایمان مثال زدنی که همیشه در یمن بوده نمی بینیم. این جنگ و نابسامانی بالاخره پایان میپذیرد. من حس شما را درک میکنم چون با جنگ طفولیت و نوجوانی و جوانی ام را مستقیم روبروی دشمن جنگیدم. روزی را میبینم که یمن در جامعه جهانی بعنوان نماد مقاومت و پایداری در کنار فلسطین معرفی میشود و دشمن شما هر کسانی که هستند در خفت و ننگ و خواری به جهانیان معرقی و مجازات میشوند. می بینم. به چشمم الان می بینم این را که گفتم.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۲۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
دشمنان یمن مظلوم قهرمان سرافراز باید بدانند و آگاه باشند که اگر جبروتی دارند به اذن الله جل جلاله در یمن هم چاهی بسیار بزرگ بس عمیق وجود دارد به نام برهوت جهنم شیاطین جن انس که به دنیای اموات برزخیان هم راه دارد و وجود دارد و همه دشمنانشان را سپاهیان غیب و شهود خداوند جل جلاله در آن می برند می اندازند و جسم جانشان تا قیامت در عذاب سختی خواهند یود بنابراین ای دشمنان یمن دست از جنگ کشتار بی رحمانه وخشونت بر علیه مردم یکپارچه قهرمان مومنین مسلمان یمن بردارید و بدانید که با جبهه مقاومت حزب الله انصارالله امت واحده رسول الله ص یمن مظلوم قهرمان هر که در افتاد ور افتاد و به جهنم چاه برهوت زباله دان تاریخ بشریت همه ملعونین شیاطین جن انس خبث انداخته خواهند شد و شکستشان پی در پی رقم خواهد خورد بنابراین راه صلح دوستی را با ملت یمن مظلوم قهرمان در پی بگیرید . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار