امام جمعه یزد:

نحوه وصول مالیات از کسبه فاقد درآمد، نیازمند بازنگری است

آیت الله ناصری گفت: مسئولان باید برای مالیات کاسبی که به درآمد نرسیده است، چاره اندیشی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مؤمن و متدین بودن و تلاش برای کسب روزی حلال از ویژگی‌های شاخص یک کاسب و بازاری است که این ویژگی در اصناف مختلف و قشر بازاری یزد دیده می‌شود.

او می گوید: کسبه‌های یزدی در زمینه پرداخت مالیات بسیار احساس مسئولیت می‌کنند و این امر برای آن‌ها حائز اهمیت است ضمن اینکه اصناف همواره همپای نظام بوده اند و از هیچ کمکی به انقلاب و نظام اسلامی دریغ نکرده اند.

امام جمعه یزد، شرایط سخت اصناف در زمان کرونا را ضربه‌ای سنگین به اصناف و اقشار مختلف دانست و گفت: عنایت خدا، صبوری مردم و کمک اصناف و اقشار مختلف به یکدیگر از عوامل مهم گذر از دوره‌های سخت است.

آیت الله ناصری گفت: اصناف باید دست در دست هم دهند و اجازه ندهند ناامیدی ابتدا بر این قشر از جامعه و سپس بر مردم حاکم شود و همچنین تعامل سازنده با یکدیگر و مردم از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

او می گوید: مالیات باید از درآمد کسبه پرداخت شود و مسئولان باید برای مالیات کاسبی که به درآمد نرسیده چاره اندیشی کنند.

این موضوع را آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با مسئولان  اصناف و بازاریان استان مطرح کرد.

امام جمعه یزد گفت: تصاویر پخش شده در رسانه‌ها در مورد تجمع اقشار مختلف نسبت به شرایط اقتصادی، در شان و منزلت ملت ایران و همچنین یزدی‌ها نیست و امید است با چاره اندیشی مسئولان و با برطرف شدن مشکلات اقتصادی دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار