رکوردشکنی دختران دونده در رقابت های دو و میدانی

تکتم دستاربندان و سمیرا خدا ترس رکورد ملی ماده ۸۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بانوان را شکستند.

در جریان برگزاری رقابت رکوردگیری بخش دو‌ها (گرگان ۱۴۰۱)، تکتم دستاربندان دوند دو و میدانی کشورمان موفق شد رکورد ملی ماده ۸۰۰متر بانوان کشورمان را که در اختیار خودش بود پس از ۳سال ارتقاء دهد. همچنین سمیرا خدا ترس دونده دو و میدانی کشورمان موفق شد رکورد ملی ماده ۳۰۰۰متر با مانع بانوان کشورمان را که در اختیار خودش بود را افزایش بدهد.  

تکتم دستاربندان در رقابت ماده ۸۰۰متر این رقابت‌ها با ثبت حد نصاب ۲:۰۹.۲۸دقیقه ضمن کسب عنوان نخست رکورد ملی کشورمان را ارتقاء دهد.

 رکورد ملی کشورمان در این ماده با زمان (۲:۱۱.۵۰دقیقه-۱۳۹۸/۲/۲) در اختیار خود دستاربندان بود که امروز موفق شد پس از ۳سال این حد نصاب ملی را یک بار دیگر افزایش بدهد.

در این رقابت همچنین ساجده فنی دیگر ورزشکار جوان و خوش آتیه کشورمان نیز موفق شد با ثبت حد نصاب ۲:۱۰.۲۹دقیقه در جایگاه دوم قرار گیرد و تارا نظری از استان گلستان با ثبت زمان ۳:۲۳.۳۳دقیقه سوم شد.

همچنین سمیرا خدا ترس توانست در رقابت ماده ۳۰۰۰متر با مانع این رکوردگیری با ثبت حد نصاب ۱۰:۴۵.۶۳دقیقه ضمن کسب عنوان نخست رکورد ملی کشورمان را نیز ارتقاء دهد.

گفتنی است، رکورد ملی کشورمان در این ماده با زمان (۱۰:۵۲.۷۳دقیقه-۱۴۰۱/۳/۱۲) در اختیار خود خدا ترس بود که امروز موفق شد یک بار دیگر این حد نصاب ملی را افزایش بدهد.  

لازم به ذکر است  رکورد جدید ملی تکتم دستاربندان و سمیرا خدا ترس بعد از منفی شدن آزمایش دوپینگ نهایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار