امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه دامغان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان

رییس دانشگاه دامغان گفت: تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به منظور ارتباط بیشتر علم و صنعت امضا شد.

آقای اسلامی گفت: تفاهم نامه همکاری به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی، فناوری، در راستای تحکیم همکاری مشترک دانشگاه و صنعت امضا شد.

رییس دانشگاه دامغان می گوید: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توانایی‌های علمی، آموزشی و فناوری، از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است که به صورت ۲ جانبه بین دانشگاه دامغان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان منعقد شد.

آقای اسلامی گفت: پس از امضای این تفاهم‌نامه، استفاده از توانایی‌های علمی، آموزشی و فناوری­‌های طرفین در جهت تحکیم و تداوم ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و شرکت و برطرف نمودن نیاز‌های متقابل انجام می‌شود.

رییس دانشگاه دامغان می گوید: فراهم کردن زمینه انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی کوتاه مدت و کاربردی در موضوع‌های مورد توافق براساس نیاز صنایع، در اختیارگذاشتن نیرو‌های متخصص در حوزه کارشناسی جهت انجام کارشناسی‌های لازم و اجرای طرح­‌های پژوهشی، برنامه‌های آموزشی، بازدید و تور‌های صنعتی و برگزاری کارگاه‌ها، همایش­‌ها و نشست‌های علمی از جمله بند‌های این تفاهم‌نامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.