المپیاد کارکنان اورژانس قطب ۶ کشور در زنجان برگزار شد

رئیس اورژانس زنجان گفت:دومین المپیادعلمی _مهارتی کارکنان مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی منطقه۶کشور در زنجان برگزار شد.

تقیلو گفت: این المپیاد با حضور ۳۹ نفر از منتخبان مراکز اورژانس دانشگاه‌های علوم‌پزشکی زنجان، البرز، قزوین، قم و مرکزی و دانشکده‌های علوم‌پزشکی ساوه و خمین برگزار شد.

او می گوید: آمادگی علمی _مهارتی و آمادگی جسمانی شرکت‌کنندگان در رشته‌های تکنسین عملیاتی، موتورلانس، اتوبوس آمبولانس، پزشک ۱۰۵۰، کارشناس تریاژ تلفنی و کارشناس اعزام و راهبری دیسپچ مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس اورژانس زنجان گفت: هدف از برگزاری چنین المپیاد‌هایی افزایش توان عملیاتی و دانش فنی کارکنان اورژانس پیش‌بیمارستانی به صورت انفرادی و دسته‌جمعی است.

به گفته تقیلو در این المپیاد محمد بابایی و محسن اله‌وردی از مرکز قم به ترتیب در رشته‌های اتوبوس آمبولانس و موتورلانس به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

او می گوید: در رشته تریاژ تلفنی، هنگامه سلیمانی از مرکز قزوین و آزاده شهیادی از مرکز قم به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

رئیس اورژانس زنجان گفت: محمد صادق معصومی از مرکز اراک و اسداله لک‌لو از مرکز زنجان به ترتیب مقام‌های اول و دوم در رشته تکنسین عملیاتی را از آن خود کردند.

به گفته تقیلو در رشته اعزام و راهبری آمبولانس، مجید دوستی از مرکز زنجان و در رشته پزشک ۱۰۵۰، شهرزاد آل‌محمد از مرکز قم به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.