برگزاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین از اعزام سه هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی و سیاحتی در سال جاری خبر داد.

 حسین قلی پور گفت: با خروج از محدودیت‌های کرونایی تابستان امسال برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در بخش اردو‌های زیارتی، دانش آموزی و دانشجویی ویژه مددجویان برگزار خواهد شد.

به همین منظور امسال ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای اردو‌های سیاحتی و زیارتی مددجویان تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته شده است.

هدف از برگزاری اردو‌های فرهنگی ایجاد انس و الفت، تقویت روحیه جامعه پذیری، تعمیق باور‌های دینی، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و اجتماعی، پرورش فضای معنوی و ولایت مداری در میان مخاطبان است.

به گفته قلی پور؛ اردو‌های زیارتی و سیاحتی سرپرستان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد و اردو‌های دانش آموزی و دانشجویی در طول تابستان همزمان با برگزاری اوقات فراغت در دستور کار قرار دارد.

سه هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی و سیاحتی اعزام می شوند.

برنامه‌های ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت پوشش در تابستان سال ۱۴۰۱ در دو بخش اردویی و آموزشی دنبال می‌شود و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد

برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت هشت هزار و ۲۷۲ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد در طول تابستان با صرف اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برگزار می‌شود.

برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت یاد شده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌ها نیز برای بهره‌مندی از مراکز آموزشی یا ورزشگاه‌هایی که طرف قرارداد هستند، استفاده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.