رئیس جمهور در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فارابی:

اجرای عدالت در پرداخت دستمزد‌ها یکی از دغدغه‌های بنده است/ در حوزه علوم انسانی، باید تقلید از غرب کنار گذاشته شود

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: به نظر می‌رسد برای نیل به علوم انسانی تراز انقلاب اسلامی، در آنچه که باید اتفاق می‌افتاد، عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد.

رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اساتید، فرهیختگان و محققان علوم انسانی و اسلامی و با تبریک به برگزیدگان این جشنواره، گفت: در نشست‌هایی از این دست، لازم است دانشمندان و فرهیختگان ضمن آسیب‌شناسی وضع موجود، نسبت به کاهش فاصله با وضع مطلوب، پیشنهاد و راهکار ارائه کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی با همچنین با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی در حوزه علوم انسانی، افزود: علوم انسانی اسلامی، مغزافزار حاکمیت و مدیریت و نیز قوه محرکه پیشرفت در نظامی است که مبتنی بر دین بوده و درون مایه آن علم و دانش است. در چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، لازم است یک آسیب‌شناسی کنیم که چه میزان رشد و پیشرفت در این حوزه صورت گرفته است؟

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه علوم انسانی ما باید تراز انقلاب اسلامی باشد، افزود: به نظر می‌رسد برای نیل به علوم انسانی تراز انقلاب اسلامی، در آنچه که باید اتفاق می‌افتاد، عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد و این عقب‌ماندگی باید به دست پژوهشگران و اساتید این حوزه جبران شود.

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر لزوم نظریه‌پردازی، نوآوری و خلاقیت در حوزه علوم انسانی و توجه به رویکرد دینی در این حوزه، اظهار داشت: فصل الفصول انسان، تعلم است و علاوه بر آن، انسانیت انسان مبتنی بر آموخته‌های او از وحی است و با ارتباط با وحی شکل می‌گیرد.

رئیس جمهور نشان دادن راه به انسان را ماموریت خطیر علوم انسانی اسلامی دانست و تصریح کرد: برای بالندگی و رشد در حوزه علوم انسانی، باید تقلید از غرب در این حوزه کنار گذاشته شده و مبتنی بر مبانی غنی اسلامی، کار اجتهادی و نوآورانه انجام گیرد. در گام بعدی اجتهاد و نوآوری در این حوزه باید در مجامع علمی و حوزوی و دانشگاهی مورد استقبال قرار گیرد و نخبگان و عالمان و دانشگاهیان ما با دید باز اما نگاهی نقادانه به سراغ نظریه‌های جدید بروند و آنها را با ابزار نقد، مورد پالایش قرار دهند.

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر لزوم ایجاد کرسی‌های نقد و نقدپذیری، اظهار داشت: همانطور که رهبری حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند نباید باکی از نقد نظریات وجود داشته باشد و باید مجال بحث و طرح نقد فراهم شود.

رئیس جمهور افزود: متولیان ایجاد تحول در علوم انسانی باید بدانند اولین شرط تحقق در این حوزه، تحول شناختی است و در این زمینه باید از چهره‌های تحول‌خواه و تحول‌گرا استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه تکریم، تشویق و حمایت از اساتید، محققان و پژوهشگران در ایجاد این تحول را ضروری و موثر دانست و افزود: گاهی برخی اساتید و بزرگان علوم انسانی گلایه دارند که شرایط علوم دیگر بر علوم انسانی هم تحمیل می‌شود در صورتی که علوم انسانی باید با شرایط و مقتضیات خود تبیین و تشریح شود.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه پیام این نشست و رویداد باید این باشد که تا چه میزان نظام مسائل کشور مبتنی بر علوم انسانی پاسخ گرفته، افزود: همواره یکی از دغدغه‌های بنده اجرای عدالت در همه عرصه‌ها به ویژه در پرداخت دستمزد‌ها بوده است که در این زمینه از اساتید دانشگاهی برای تبیین و تنظیم یک شیوه علمی عادلانه برای پایان دادن به نظام ناعادلانه پرداخت‌ها دعوت شده است.

پیش از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آقای زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سخنانی با بیان اینکه کشوری که هزینه برای علم را سرمایه‌گذاری بداند حتما دست برتر در همه عرصه‌ها را خواهد داشت، گفت: خرسندیم که رهبر حکیم و فرزانه و همچنین رئیس جمهور محترم ما برای علم و عالمان و فناوران جایگاه ویژه‌ای قائل هستند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی اساس پیشرفت خود را در زمینه علم می‌داند، افزود: در این راستا وزارت علوم با لحاظ نوع نگاه و حاکمیت جمهوری اسلامی و در دولت مردمی، پنج اولویت «مرجعیت دیپلماسی علم و فناوری»، «آموزش، پژوهش و برون‌داد هدفمند»، «نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری»، «شاگرد نوآور و نوآورپروری»، و «تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش» را سرلوحه کار خود قرار داده و برای تحقق آن از تمام ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود در کشور استفاده خواهد کرد.

در این مراسم با حضور رئیس‌جمهور از ۱۰ شخصیت پیشگام و پیشتاز علوم انسانی و اسلامی، ۱۰ استاد برگزیده بین‌المللی و ۲۲ برگزیده گروه‌های مختلف علمی با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۶ تير ۱۴۰۱
۲۰ درصد کشور کودک و پیر هستن و توانایی فعالیت اقتصادی ندارن
۳۰ درصد خانه دار هستن و از فعالیت اقتصادی محروم هستن
۲۰ درصد کارمند و حقوق بگیر و مصرف کننده و مازاد هستن
۲۰ درصد هم دلال و شرخر و محتکر و مفسد اقتصادی و زیانده هستن که نباشن و کارنکنن بهتره
میمونه فقط ۱۰ درصد جمعیت مفید که در بخش کشاورزی و خدماتی و دانشگاهی و هسته ای و موشکی و نظامی و امنیتی کار میکنن
با این آمار فعالیت مثبت منتظر پیشرفتیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۶ تير ۱۴۰۱
اگر از 5 درصد همان تعداد مفیدی که ذکر کردید استفاده درست کنیم کشور متحول خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۶ تير ۱۴۰۱
اینقدر سطح سواد شما پایین هست حیف هست جوابتان را بدهند اما محض اطلاع ،یعنی نظامی ها کارشون مثبت هست معلم و پرستار و کارگر شهرداری منفی و.مصرفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۶ تير ۱۴۰۱
اقای رییسی تا ۷۰ درصد کارمندان کشور که مازاد هستن اخراج نشن
تا نهادهای موازی و بی مصرف ادغام و نابود نشن
تا شرکتهای زیانده مثه سایپا و ایرانخودرو اصلاح یا منهدم نشن
تا صندوقهای بیمه و بازنشستگی یکی نشن
تا قوانین کارمندی و بازنشستگی اصلاح نشن
تا ۵ میلیون مهاجر اخراج یا سامان پیدا نکنن
تا سیاست گداپروری و پولپاشی و دادن یارانه و وام به مردم قطع نشه
هیچی درست نمیشه بیخود خودتو مردمو خسته نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۶ تير ۱۴۰۱
با سی مدل پرداخت حقوق به کارگران و.کارمندان در دولت و قضاییه و مقننه ،دم از عدالت میزنید و.سی مدل بیمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۶ تير ۱۴۰۱
آیت الله مطهری :عدالت تشابه است نه تساوی ...داداش اگر دنبال تساوی هستی برو چین زندگی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۶ تير ۱۴۰۱
یعنی از نظر شما کارمندی که کارمند نهاد ریاست جمهوری است با کارمندی که کآزمند نهاد مقننه هست با کآزمند دولت فرق دارند ؟؟؟؟ناشناس 11:03
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۶ تير ۱۴۰۱
نجومی عزیز کارشناسی مدیریت چه در شرکت نفت باشه چه میراث فرهنگی و.... میزان تحصیلاتشان یکی است چرا باید بین اینها تفاوت باشه؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۵ تير ۱۴۰۱
پس هفت برابر کف حقوق

دنا پلاس
انواع و اقسام وام های صفر درصد
بهترین نوع پوشش بیمه

هم به کارکنان بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۶ تير ۱۴۰۱
مجلس انقلابی که هفت برابر را برای خود کم دیدند
قانون را تغییر دادند
و از 7 برابر با 15 برابر افزایش دادند!!!!
اینها به هفت برابر راضی نبودند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۵ تير ۱۴۰۱
مجلس انقلابی قانون مصوب کرده که نیروهای پیمانکاری که خانواده ایثارگری هستند رسمی شوند !!!برخی ادارات خدمت رسان بمانند برق و آب و گاز که بیشتر کارها عملیاتی است تا ۲۰ نفر باید رسمی شوند !!!این یعنی چی !؟ پس کی قرار کار کنه !؟بخدا عقلانیت نیست که نیست آقای قالیباف آقای رییسی دارید مملکت رو منهدم می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۵ تير ۱۴۰۱
عدالت!!!!الان حقوق بازنشته سرهنگ تمام سپاه بامدرک لیسانس اندازه یه کارگر حقوق میگیره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۵ تير ۱۴۰۱
خودت خدای عدالت هستی میای از عدالت هم میگی . کاری کردی دیگه به زور یه لقمه نون بخوریم . نه لباسی نه کفشی هیچی دیه قدرت خرید نداریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۵ تير ۱۴۰۱
کاش حداقل معنی و مفهوم عدالت رو میدونستی کاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۵ تير ۱۴۰۱
خوب میان مردم رو بهم زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۵ تير ۱۴۰۱
جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهور //سلام
لطفاً بفرمائید این کجای عدالت است که یک نفر فقظ حدود 10سال سابقه ی پرداخت بیمه داردو هیچگونه سابقه خدمت درست وحسابی برای کار انجام شده نداشته باشد و صرفاً به خاطر کهولت سن مثلاً بازنشست شده 57%حد اقل دریافتی حقوقش باشد!!!!!! آنوقت در عوض افراد زیادی با سابقه بالای تحصیلی وحضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل وپرداخت بدون چون وچرا ی جق بیمه بالای 30سال پرداخت بیمه تأمین اجتماعی فقط 10% افزایش حقوق داشته باشند!!آن هم با تورم بالای80%
آیا این روش وطریق حکومت کردن مانند حکومت کردن کمونیست ها در چین ورشوری نیست ؟؟وشعار کمونیستها اول انقلاب که می گفتند برادری برابری حکومت کارگری و یا داس ، چکش ، ستاره = عدالت و برابری و ....... حالا خودتان قضاوت کنید !!!!
و اما بعد : : آیا قوانین مصوب مجلس در باره پرداخت حق وحقوق بازنشسته ها برابر با تورم پوچ وبی ارزش است؟؟ اگر چنین است پس زحمت بکشید نام حکومت کردن خود را از اسلام به دیگر نام های مرسوم جهان عوض کنید !!!! ببینید رجب طیب اردوغان چگونه حکومت میکند ؟ برمبنای قلدری وگردن گلفتی وآنچه لیاقت خودش را دارد .آقای رئیسی خداوکیلی صدای دوست ودشمن بلند شده بخدا قسم ریزش نیروها انقلاب بالای 35% شده و......!!
آیا اصلاً مواظب تیم اقتصادی خود هستید در بعضی از کارها موفق بودید دستان درد نکند اما در خیلی از موارد ناکام و شکست خورده اید کجای رفتار شما در پرداخت حق وحقوق مشتی مردم مظلوم عدالت است ؟؟ قطعاً شکست شما مساوی خروج ملت از نظام است مواظب باشید تنها امید مردم برای حفظ نظام شما بوده اید که متاسفانه ومتأسفانه و متأسفانه نا کامی پشت ناکامی و متأسفانه عدم درایت !!!
متأسفانه آقایان دارودسته اصلاح طلب به راحتی اظهار می نمایند رئیسی دار و دسته اش با این عدالت ناقص دارند فاتحه انقلاب را می خوانندو... اگر واقعیت غیر از این است دست های پشت پرده را برای مردم بازگو وافشاء نمائید > ودر مورد معاش اقشار ضعیف و بازنشستگان تأمین اجتماعی تجدید نظر نمائید.اگر سخنان باعث رنجش شما می شود نگران نباشید چون شهید مظلوم بهشتی می فرمایند تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی کاذب منافقانه ترجیح می دهم ،،،، امید وارم همین باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۵ تير ۱۴۰۱
زادخواهانی که چیزی از عدالت نمی فهمند می خواند با کمونیستی خواندن عدالت مانع اجرای عدالت شوند
در صورت که عدالت از زمانی که خانواد انسان را ََََََََََََ نموده
آن را امری فطری قرار داده و به بشر موکدا رعایت آن را توصیه فرموده
بويژه در دین اسلام
عدالت اصلی اسلامی است نه کمونیستی
همسان‌سازی حقوق عین عدالت است
‌تفاوت ها باید جهت تشويق و ترغیب به علم آموزی، تحصیل دانش و خلاقیت و نوآوری باشد
نه جهت ایجاد طبقه اسرافی و مرفه و نابودی اکثریت قریب به اتفاق مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۵ تير ۱۴۰۱
دستمزد کارگر را 57 درصد و دستمزد فوق لیسانس 27 سال خدمت را 10 درصد افزایش داده اید برابر شدن این دو کجای عدالت است پس چرا 19 سال درس خوانده است تورم خودت امسال علاوه بر تورم گذشته 40 درصد شده و افزایش حقوق 10 درصد - این کجای عدالت است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۵ تير ۱۴۰۱
بله باید حقوق کارمندان حداقل بگیر را نیز 57 درصد اضافه کنند و حقوق نجومی ها را صد درصد کاهش دهند

و حقوق تمامی کارکنان دولت را بدون در نظر گرفتن اسم دستگاه همسان‌سازی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۵ تير ۱۴۰۱
وحدت حوزه و دانشگاه پایه و ریشه جدایی و رهایی علوم انسانی از بیگانگان ودر پناه علوم انسانی اسلامی حرکت کردن بود که دشمن تحمل نکرد و با شهادت آقای مفتح از ریشه با آن مخالفت و ضربه زد!! اداره مملکت علوم انسانی فوی میخواهد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۵ تير ۱۴۰۱
خجالت نمیکشی اسم عدالت را بر زبانت میاری؟
-
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۵ تير ۱۴۰۱
خواهشا شما دیگه از عدالت صحبت نکنید بین کارمند این اداره وآن اداره چه فرقی می کنه قانونی که سال 1390در مجلس درخصوص فوق العاده خاص کادر بهداشت ودرمان به تصویب رسیده با این همه مشغله خصوصا در این حدود 3سال مبازه با کرونا چرا اجرا نمیشه؟ چون اعتراض نمی کنند؟کف خیابان نمیان؟ ی کم به خود بیاید کم به شعور مردم توهین کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۵ تير ۱۴۰۱
بااین تورم‌زا وافزایش حقوق ده درصدی کارکنان وبازنشستگان کشوری عدالت مشخص شداقای رئیسی
United States of America
رضا
۲۲:۵۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
لطفا نسبت به حقوق جامعه مهندسی کشور شامل شاغلین در شرکتهای پیمانکاری ومشاور هم پرداخته شود اینها سازندکان زیرساختهای کشورند که در بدترین شرایط کاری در کوهوبیابان در دمای50درجه فعالیت میکنند جزو مشاغل سخت وزیان اور حساب نمیشوند شرکتها هم بدلیل نبود هیچ صنف ویا اتحادیه مستقل سواستفاده کرده کاری که 3نفر باید انجام دهند روی دوش یک نفر میگذارند وحقوق هم به اندازه کارمند دولت میدهند که صبح کتوشلوار پوشیده سرکار میرود ظهر هم کنار خانوادش نهار میخورد تابستان زیر اسپیلت وزمستان کنار بخاریست.تعداد زیادی از مهندسین از این حرفه بدلیل شرایط سخت کار وحقوق غیرمتناسب با سختی خارج شده وبه مساغل دیگری مشغول شده اند اگر همه کالاها به دلار محاسبه میشوند حقوق هم باید به دلار متناسب با عرف کشورهای منطقه باشد کارگر ومهندس ایرانی کارگر ومهندس چینی وکره شمالی نیست بترسید از شکم گرسنه که ایمان را میبرد عرق ملی ومیهنی را میبرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۶ تير ۱۴۰۱
والا مملکت به این همه تحصیل کرده نیاز نداره اون هم تحصیل کرده بی سواد و جز گرفتن کاغذ پاره مدرک چیزی وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
جناب اقای رییس جمهور اگر دغدغه شما اجرای عدالت است چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را پایمال کردید حقوق بازنشستگان پس انداز خود انهاست وحق الناس محسوب میگردد پس حق االناس بر گردن شما ودولت شماست درکشورم بعد از 53 سال سن عدالتی ندیدم جزتبعیض وحق کشی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
تعریف دولت شما از عدالت در هیچ لغتنامه ای یافت نشد. در خصوص حقوق و دستمزد امسال بازنشستگان و کارمندان، عین بی عدالتی و تخلف از قوانین را با توجه به میزان تورم و گرانی قیمتها، روا داشتید. در واقع به اسم ریشه کنی فقر مطلق، فقر عمومی را اشاعه دادید.میزان بی اعتمادی و بدبینی و ناامیدی اقشار جامعه به دولت را چنان بالا بردید، که هیچ وسیله ای در دست دوستداران انقلاب، برای توجیه در مقابل منتقدین و عموم مردم باقی نگذاشتید. حیف از انقلاب و حیف از ایران عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۸:۰۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
چنان عدالتی برایتان درست کنه که آرزوی بی عدالتی بکنید .
نمونه عدالتش 10 درصد افزایش حقوق در مقابل 300 درصد تورم .
به هر کشوری بری و برنامه عدالتی ایشان را تعریف کنی بلافاصله پناهندگی سه قبضه بهت میدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۵ تير ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۶ تير ۱۴۰۱
صحنه گردان کسانی دیگر هستند اینا فقط شو اجرا می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
هر دستمزدی که هست مال خودتونه به کارگرهای بدبخت چی میرسه هیچی اقای رییسی شما بجای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۵ تير ۱۴۰۱
این مشتی ماشاله ها صاحب کل ایران هستند.
دستمزد چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
سلام.
شما که از بندگان صالح هستید انتظار کمک بیشتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
تقلید از غرب 4 دهه کنار گذاشته شده و شرایط فعلی کشور در همه زمینه ها نتیجه تفکرات خود شما در طول این چند دهه است. البته وزیر کار که استعفا دادند حاصل تفکرات و اندیشه های داخلی در زمینه مدیریت به سبک داخل بودند. یک سال به سختی دوام اورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
رییسی دروغکو حاصل وعدهات کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
تاحالاضدعدالت دیدیم ازیارانه تا سایرموارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
چون شما از مغز و فکرت داری کار می‌کشی هست که کارگر هم داره از زور بازوش استفاده می‌کنه تو کارخانه کار تولیدو بار زدن کانتینر و تا شب هزار تا بله قربان گو هزارتا کوفت و زهر مار دیگه با این حال تابع حقوق تعیین شده قانون کار هستند و هرجوری هست چرخ صنعت کشور را می‌گردانند اینقدر غر غر هم ندارند اینهم چون گفتی گفتمت . ضمنا تابستونها زیر باد کولرش نمی‌گذارند و زمستون زیر گرمای شوفاژ بهر مناسبتی هم مثل شما تعطیلش نمیکنند و بعد با شیفتهای کاری 12ساعته و شیفت شب کار هم میکنیم . شما اینها هم داری که ناشکری هم میکنی .
. شما تفاوتت باید در نوع کاری که می‌کنید باشه نه حقوق چند برابری تنها کار درستی که ریسی داره انجام میده اگر انجام بده همین یکی هست با حقوق کارگر زیاد کردن موافقم در صورتی که حقوق شماها هم کم کم کمش کنند تا زیادی از مغز و فکرتون کار نکشید خسته نشید . اونوقت هست که حقوق کارگر باعث تورم نمیشه همه به عدالت میرسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اقای ریسی تنها دولتی که دقدقش کمک به قشر ضعیف است،نه متوسط به بالا.خدا نگهدارتون باشه،«خلق از این یاوه سرایی ها بسیار کنند» شما کارتونو بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
یاوه سرا تویی که به مردم توهین میکنی وشخصیت خودتو نشون میدی در ضمن دغدغه بنویس نه دقدقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۵ تير ۱۴۰۱
خوبه براتوحتماچیزی پلاسیده که خشونت میزنی بر خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۷:۳۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
دروغگو دشمن خداست . جهت یادآوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
وزارت نفت ،اقتصاد ،دفاع ،مخابرات کارکنانشان بچهای زن دوم هستند و عزیز

کارمندان جاهای دیگر. بچهای زن اول هستند و از چشم افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
آقای رئیسی اگه بدونی با قبول مسئولیت ریاست جمهوری این کشور چه تیشه ای به ریشه آخرتت زدی و چی در انتظارته اینقدر راحت سخنرانی نمیکردی که هیچ فورا استعفا میدادی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
لطفا ادب و انصاف رو در قضاوت تون از عملکرد هر فردی رعایت کنید...این چه جور برخوردیه که از سر حقد و کینه دارید...کی گفته و میگه که فساد و مشکل و بد عملی در بخش های مختلف عمومی و دولتی و خصوصی و حاکمیت نیست اما اینکه همه رو به یه نفر ربط بدین خلاف مروت هست!! در ضمن مسائل و مشکلات و همچنین موفقیت های کوچیک و بزرگ مردم و کشورمون از جانب همه ماست چه حاکمیت چه مردم! بنابراین اگه قراره رفع بشه و سامان پیدا کنه همه با هم باید تلاش کنیم هرکسی هرجایی و در هر موقعیت و سمتی هست، از شهروند عادی و کارمند و کارگر و استاد و دانشجو و مدیر و رئیس و وکیل و وزیر!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۵ تير ۱۴۰۱
بایدشکمشه سی کنه تابستونه کمک‌کننده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۵ تير ۱۴۰۱
لطفا دفاع چرت نکن

رییس جمهور بالاترین مسئول کشوره و اگه بخواهد و البته و صد البته توان علمی لازم جهت پیشرفت کشور داشته باشه می تونه تحول آفرین باشه
و حتی اگه کسانی بخواند او را متوقف کنند اگه با ارشد کنار نرفتند و اجازه نداند که کار کنه و کشور را به پیشرفت برسونه با استعفای بموقع خود و ذکر دلیل آن مردم را علیه دولت سایه تجهیز و تشویق کنه تا هم آنها را سرجاش بنشونه و هم کشور را درست هدایت کنه

دقیقا استعفای احمدی نژاد شجاعانه ترین کار وی بود که برخی به اشتباه آن را نکته ضعف او می دانستند!!!!!!!

رییس جمهوری که شجاعت نداشته باشد سکاندار کشور نیست
بلکه چشم قربانگو به دولت سایه ای است که کمترین جایگاه را بین ملت ندارند و می خواهند با بی شرمی تمام خواسته های نامشروع خود را به ملت و مملکت تحمیل کنند!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اگه عدالت وجود داشت العان نه شما رییس جمهور بودید و نه وضع مردم این بود بیست روزه دنبال خانه مستاجریم گیرم نیامده دهک ده هم که هستم حقوقم هم که ۱۰درصد افزایش شده تورم و اجاره خانه هم واویلا درصد واقعا ازاین همه خوشی و عدالت باید بال وپر دربیاوریم و در قبرستان ارامش بگیریم خدا از نا احلان نگذرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
ناشناس ۲۶...۱۷ دمت گرم احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
لعنت بر تک تک تون
لعنت بر همه کسانیکه مسولیت کاری رو میگیرند که بلد نیستند و تخصص ندارتد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
حاجی اشتباه نزن
همین علوم انسانی که داری هم از روی علوم انسانی غرب الهام گرفته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
پس چرا حقوق و مزایا و بهترین نوع پوشش بیمه وزارت نفت ،،دفاع ،مخابرات شده برای تمام وزارت خانه های دیگر عقده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
بله اجرای عدالت در پرداخت دستنزدها دغدغه ما هم هست.اما گفتن این حرف فایده نداره.در عمل دغدغتو نشون بده.شنیدیم این طرح از دستور کار دولت خارج شده.پس چطور هرجا میری اعلام میکنی دغدغه عدالت در پرداخت حقوق دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۵ تير ۱۴۰۱
دمت گرم گل گفتی،
تظاهر و ریاکاری هیچ مشکلی نه تنها حل نمی کنه بلکه معضلات مملکت و ملت را هزاران برابر می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
متاسفانه واقعیت این است رییس جمهور ایران هم مثل رییس جمهور فرانسه ،آلمان انگلیس امریکا فرقی ندارد آنچنان مستقل نمیاد به میدان رقابت که بتواند بررمافیای قدرت و اخراب و رانت هایشان تسلط داشته باشد نمونش تو ایران همان نود شرکت ژیژ مجموعه ایران خودرو و سایپا که گفتند نود آقا زاده ذینفع است جاهای دیگر هم آقا زاده های دیگر ،نهادها سازمانها فرقی ندارد همه جا رانت هست چون رییس جمهور مستقل نیامده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ تير ۱۴۰۱
تعریف عدالت فرق کرده عدالت یعنی در زمان یک ماه نیسان زامیاد بیش از ۶۰ میلیون گران شود در سکوت خبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
جا داشت اسامی برگزیدگان جشنواره و عنوان پژوهش و عملکرد علمی شون رو به پاس قدردانی از زحمات علمی این بزرگواران همین جا اعلام میکردین...لطفا اینکار رو انجام بدین.متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
فیش های همه وزارت خانه ها باید مثل هم باشه
یعنی چی بند بند یکجا هست یکجا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
کارشون هم مثل باشه قبول ...مثل معلم هایی که عید و تابستان تعطیل هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۵ تير ۱۴۰۱
21:50
زیر بار اینهمه کار له نشی
تعجبم از افرادی که تعطیلات دوست دارند و.میروند کارگر یا کارمند دولت میشوند شما که اینهمه تعطیلات دوست داشتی اصولا نباید شغل دولتی و یا خصوصی انتخاب کنی باید بروی برای خودت مغازه بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۶ تير ۱۴۰۱
23:02 فکر اینجا کجاست !؟که انتخاب کار داشته باشی !؟طرف رفته نهضت سواد آموزی و بعد ۲ سال به فشار نماینده رسمی آموزش و پرورش شده ....حالا این فرد باید با کارشناسی که طبق اصول استخدام شده و در آزمون و کنکور و مصاحبه و ... وارد سیستم شده یکی بشه !؟ بدبختی مملکت یکی دوتا نیست
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
در عمکردتان نشان دادید گران کردن مایحتاج و ارزاق مردم دغدغه اصلی اتان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
چرا فوق العاده ویژه را یک دسنگاه میده
یک دستگاه نمیده یک دستگاه نصفه و.نیمه
اول از فوق العاده ویژه شروع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
جناب آقای ریس جمهور عدالت پیشکش شما قانونی و مصوبه ای که نماینده جنابعالی در خصوص افزایش حقوق باز نشستگان تامین اجتماعی امضا نمودند ابلاغ فرمایید ودست از این شعار دادن بردارید واژه های مقدس قداست خود را از دست دادن با حرف بدون عمل شما
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
عدالت تو و مشاورانت یعنی به زیر فقر بردن تمام حقوق بگیرهای جامعه از کارگر و کارمند تا بازنشسته وبرگشتن به دوره برده داری هاشمی رفسنجانی و دارودسته اش و در حسرت بودن 90درصد ملت ایران اما با شدت وسرعت بیشتر از دولت حسن روحانی اگر در این 43سال دوران جنگ را در نظر نگیریم ملت ایران فقط در زمان هشت سال دولت محمود احمدی‌نژاد شاهد هزینه کردن در امدهای کشور برای رفاه مردم و آبادانی کشور بودن ولا غیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۵ تير ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۷:۰۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
فکر کنم ایشان اداره کشور را با کمیته امداد اشتباه گرفته است . خدا به ما رحم کند با این عدالت روسی
Iran (Islamic Republic of)
کارمند شرکت ملی پست با چندین مدرک تحصیلی مختلف و پذیرفته مقطع phd مدیریت منابع انسانی
۰۷:۳۳ ۱۵ تير ۱۴۰۱
عدالت علی ع یعنی باز پسگیری اموال به ناحق رفته از بیت المال به جیب شما نجومی های و تساوی مطلق بین دو امر کاملا همسان
ای کاش ایشان عرضه برقراری عدالت را داشته باشتد تا نجومی های زیاده خواه و سیری ناپذیر و بیسواد که اکثرا مدارکشون جعلی و یا بدون پشتوانه علمی است سرجاشون بنشونه
عدالت، حقوق فوق نجومی برای ناکارآمد ترین و پرمدعا ترین نیروها نیست.
بلکه عدالت همسان‌سازی حقوق کارکنان تمامی دستگاه های کشور است و استثنایی در کار نیست
و هم چنین اختلاف کف و سقف حقوق باید منطقی، معقول و عادلانه باشد و اختلاف کف و سقف از سه برابر تجاوز نکند که اختلاف طبقاتی را دامن نزند و همچنین همه مساوی نباشند تا انگیزه تحصیل، کسب علم و توانمندی از بین نرود

اختلاف حقوق باید منطقی، هوشمندانه، تامین کننده نیروی انسانی خلاق و کارآمد و از بین برنده اختلاف طبقاتی ناحق باشد.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته کارگری
۱۷:۰۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
بستگی داره عدالت را چگونه تعریف کنی . عدالت از نظر شما فقیر کردن یکدست ملت و نابودی طبقه متوسط و مرفه است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
عدالت در پرداخت فقط این نیست که همه یک اندازه حقوق بگیرند پارامترهای زیادی دخیل هستند تعداد و شرایط یک خانواده و ... اگه دنبال عدالتی و راست میگی اول به اندازه تورم و حد اقل معیشت به همه پرداخت کن بعد بر و دنبال یکسان سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
آقای رییسی شما حق بازنشسته هارو مالیدی زمین بعد دنبال عدالتی؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
لطفاً دم از عدالت نزنید دفعه بعد حقوق کارگر بیچاره رو هر چند درصد خواستید اضافه کنید اسم کارگر رو نبرید همون مقدار افزایش رو به صاحب خونه ها بدین که پدر مردم رو درآوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
حرف های خوشگل زدن همه بلدن ولی در عمل تر میزنن حقوق چهار میلیون رو چهارصد تومن اضافه کردی اون یارو هم که بالای ده میلیون میگیره بالای یک میلیون این شد عدالت اینا ... هیچ وقت پایین دستی به بالا نمیرسه چون نمیخوان که برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
عدالتی که تو میگی عدالت نیست عدالت تعریف خاص خودشا داره وقتی از عدالت صحبت میکنید یعنی فقیر و غنی باید راضی باشن دهک بندی که شما کردید یکی از بی عدالتی ها بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
از همسان سازی تامین اجتماعی سال گذشته ۲۵ درصدش مانده بود برای امسال کووووووووو چرا اجرا نشده !!!
Iran (Islamic Republic of)
بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۶:۳۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اگر راست می گویی و شعار نمی دهی و بفکر عدالت در پرداختها هستی ( فورا ) بگو که حقوق : بازنشستگان بدبخت تامین اجتماعی را بر اساس : مصوبه شورای عالی قانون کار بدهند و دولت دستش را از جیب صندوق تامین اجتماعی بیرون بیاورد . وگرنه الکی شعار نده و خودت مانع تراشی در این رابطه ایجاد نکن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
عدالت در دستمزد یعنی چی؟
کلاً عدالت یعنی چی؟
وقتی تونستید قشر ضعیف رو چه در حقوق و چه در آموزش و چه در شغل ارتقاء دهید اون موقع عدالت برقرار شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۵ تير ۱۴۰۱
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
عدالت این هست کسی که تخصصی دارد و یا در یک شرایط کاری سخت و دشواری کار می کند حق دارد تا 2تا 3 برابر دیگران حقوق بیشتری دریافت دارد ، بند مدرک لیسانس دارم در اراک زندگی می کنم و دوست و رفیق چند ساله بنده هم در اراک من در حسابداری دانشگاه آزاد کار می کنم و دوستم در حسابداری پتروشیمی اراک هر دو یک مدرک و از یک دانشگاه و در یک شهر بنده حقوق می گیرم ماهی 9/500 رفیقم در پتروشیمی اراک می گیرد 38 تومن و همین مقدار امکانات رفاهی بیشتر دارد ، حالا شما عدالت را برایم تعریف کنید ، چرا اگر شخصی تخصصی داشت که کمتر کسی توان انجام آن را داشته باشند و با یکی دوسال آموزش هم امکان فرا گرفتن آن کار میسر نباشد بله حقش هست ،30تومن حقوق بگیرد و یا در جنوب کشور در فلات قاره و شرایط سخت آب و هوایی حق ش است تا 3 برابر یعنی همان 30 تومن ، از رفقایم هست در بند ماهشهر دایم در اتاق پایی کولر گازی نشسته ماهی 56 تومن حقوق ، این تفاوت حقوق ها جز بیشتر کردن اختلافات اجتماعی ایجاد عقده های اجتماعی هزاران مضرت دیگه داره حق و حقوق تخصص و شرایط محیطی نباید بیشتر از 3 برابر باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۶ تير ۱۴۰۱
IQ اونی که تو پتروشیمی کار می کنه حق دارد که حقوق بالایی بگیرد چون در یک واحد تولیدی است و سهمی از اون داره ...چراکه اگر تولید هم خوب نباشه حقوق افت می کنه ...شما چی !؟ حقوق بالا و پایین می کنه !؟
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۶:۲۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
دانشگاهها بخصوص دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت و... ، اعضای هیات علمی علاوه برحقوقهای 50 میلیون تومان به بالا ، حق محرومیت از مطب ، حق التدریس در واحدهای بین الملل ، حق پژوهش ، و ... و... و... مبالغ میلیونی اضافی (مثل ساندویچ دو نان )دریافت می کنند ، با این اوضاع احوال دریافتیهای نجومی توسط آقایان و خانمها ، آقای رئیسی از این اساتید می خواهد جهت تبیین وتدوین شیوه نامه عملی عادلانه برای پایان دادن به نظام ناعادلانه پرداختها استفاده نماید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
مردم از شدت گرونی دارن به خودکشی فکر میکنن و راه فراری که ندارن...
همه چیز چندین برابر افزایش حقوق ۱۰ درصد
عدالتت رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
نمردیم معنی عدالت رو فهمیدیم
کارمندی که سالها درس خونده حقوقش از کارگر کمتر شده...
کجا عدالت اینطور تعریف شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
بله عدالت...کدوم عدالت
طرف با مدارج تحصیلی بالا افزایش حقوق ده درصد داشتن...حقوق کارگر کم هست خب بالا ببرید ولی دلیل نمیشه کسی که سالها زحمت کشیده درس خونده و داره از مغز و فکرش کار میکشه افزایش حقوق کمتری داشته باشه...
عدالت اینه؟کارگر بدون تحصیلات و کارمندی با تحصیلات بالای دانشگاهی حقوق برابر داشته باشند ؟؟؟
سالهایی که از عمرم و جسمو فکرم درگیر تحصیل شده که بتونم راحتتر زندگی کنم نه اینکه حقوق بنده با کارگران مقایسه بشه جناب دولت.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۶:۱۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
همه باید حقوق خوب داشته باشند اون کارگری که الان داره کارگری میکنه هم تحصیلات عالیه داره چطور خودتو بهتر از دیگران میدانی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اقای تحصیلکرده یه بار ماشین حساب بردار حساب کن اگه صددرصد حقوق کارگر زیاد بشه اندازه الان تو ی کارمند نمیشه ضمنا چرا فکر می کنی کارگرها بی سوادن من یه کارخونه رفتم همه کار گرها لیسانس بودن فقط رییس کارخونش زیر دیپلم بود!!!ثالثا نمیشه که یک کار هم سختی کار زیاد داشته باشه هم درآمد کم ویک کار هم راحت تر و با کلاس تر باشه هم درامد بیشتری داشته باشه اتصاف اینه که حداقل دوتا درامد مساوی داشته باشن اگه غیر از این باشه اولین بازخوردش اینه که سراغ بقیه کارها نمیرن وهمه میخوان پشت میز نشین بشن که عملا غیر ممکنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
از دید ابراهیم رییسی با این شیوه حکومت داری یعنی باید همه در یک لول قرار بگیرند (کمونیستی)بنده با ۲۳ سابقه کاری و استخدام رسمی در یکی از شرکتهای دولتی و مدرک فوق‌لیسانس مهندسی اختلاف حقوق بنده با کارگر ۴ میلیون تومان است به همین دلیل دهک دهم قرار گرفته ام و یارانه معیشتی رو قطع کرده اند و سالی حدود ۲۰ میلیارد تومان سند مالی امضاء می کنم ولی اون کارگر هیچ ریسک کاری بمانند بنده ندارد تمامی موارد در حالیست که منکر زحمات ایشان نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
مغز و فکر داشتید وضعتون این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اولا که حقوق کارگر تکنسین مهندس از توی کارمند خیلی خیلی کمتره سالیان سال هست که کارگر و خانواده اش از کمترین حقوق اجتماعی برخوردارند شغلشون هم انتخاب خودشون نبوده ولی امثال شما با رانت و پارتی و سهمیه وارد اداره جات میشید
دوما نگاه به یه کارگر بازنشسته کن و با کارمند مقایسه کن از نظر اهر و مال و سلامت روحی و جسمی و .....
سوما درس درس درس مال زمانی بود که کنکور سراسری بود و نخبه هاو علاقمندان واقعی تحصیلات دنبالش بودن نه الان که تو کوچه کنار خانه مردم شده دانشگاه!!!
چهارما شم اصلا نگران نباش چون قرار نیست حقوق کارگر زیاد بشه کارگر محکوم هست به کار وتولید برای سرمایه دار که هروروز جنسش رو بالاتر بفروشه و حقوق ثابت با منت پرداخت کنه
ودراخر برای اینکه دیگه برای کسی تصمیم نگیری فقط چند روز خودت رو جای کس دیگه فرض کن ببین چه ظلمی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
خیلی از کارگرها تحصیلاتشون از امثال شما بیشتره ،فقط مثل شما پارتی نداشتن که الان تو ادارات دولتی نمک بخورن و نمکدان بشکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
چون شما از مغز و فکرت داری کار می‌کشی هست که کارگر هم داره از زور بازوش استفاده می‌کنه تو کارخانه کار تولیدو بار زدن کانتینر و تا شب هزار تا بله قربان گو هزارتا کوفت و زهر مار دیگه با این حال تابع حقوق تعیین شده قانون کار هستند و هرجوری هست چرخ صنعت کشور را می‌گردانند اینقدر غر غر هم ندارند اینهم چون گفتی گفتمت . ضمنا تابستونها زیر باد کولرش نمی‌گذارند و زمستون زیر گرمای شوفاژ بهر مناسبتی هم مثل شما تعطیلش نمیکنند و بعد هم با شیفتهای کاری 12ساعته و شیفت شب کار هم میکنیم . شما اینها هم داری که ناشکری هم میکنی .
. شما تفاوتت باید در نوع کاری که می‌کنید باشه نه حقوق چند برابری تنها کار درستی که ریسی داره انجام میده اگر انجام بده همین یکی هست با حقوق کارگر زیاد کردن موافقم در صورتی که حقوق شماها هم کم کم کمش کنند تا زیادی از مغز و فکرتون کار نکشید خسته نشید . اونوقت هست که حقوق کارگر باعث تورم نمیشه همه به عدالت میرسیم
Iran (Islamic Republic of)
کارمند شرکت ملی پست با چندین مدرک تحصیلی مختلف و پذیرفته مقطع phd مدیریت منابع انسانی
۱۸:۰۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
بله اختلاف در حد معقول و منطقی نه نجومی و عجیب و غریب
و حداکثر اختلاف باید دو تا سه برابر باشد نه مانند حالا که بصورت رسمی به پیشنهاد دولت بنفش یا دولت کلید
و تصویب مجلس انقلابی 15 برابر شده!!!!!!!!

آقای تحصیلکرده چرا باید حقوق شما بسیار زیادتر از یک کارگر ساده باشد وقتی که نه خلاقیتی داری، نه می تونی ارزش افزوده ای ایحاد کنی؟؟؟؟؟!!!!
اختلاف حقوق بیش از دو تا سه برابر بین کف و سقف حقوق غارت بیت المال است.
و نباید اختلاف کف و سقف حقوق بیش از دو تا سه برابر باشد.
در ضمن
تحصیل کرده نخبه با خلاقیت و اختراعاتش مزد زحمت و تحصیلش را می گیره
نه با غارت بیت المال
هرکسی که ادعای نخبه بودن داره و به حقوق دولتی، منطقی و معقول و غیر تبعیض آمیز و عدالت محور راضی نمی شود
مجبور نیست در دولت بماند.
برود و با اختراعاتش هر مقدار سود کسب کرد برای خودش

البته آنهم در شرایط کاملا رقابتی نه بازار انحصاری و مافیایی مانند ایرانخودرو و سایپا

ی سری مفتخور که اکثرا مدارک جعلی و یا مدارک بدون پشتوانه علمی در اختیار دارند نه انصاف دارند و نه وجدان و نه سیرپذیری
و مدرک خود را مستمسکی برای غارت بیت المال و حقوقی نجومی تصور می کنند
و در زمانی که کارگر ساده و یا حتی کارگر نخبه تحصیل کرده که به دلیل عدم اشتغال در دولت و نداشتن سرمایه جهت صتعتی کردن آموخته هایش ماهی حداکثر 800 هزار تومان حقوق داشت
یک مردک بیشرف و غارتگر که برادارش به جرم اختلاس از بانک صادرات زندانی شد و از خدمات دولتی محروم بواسطه اینکه رئیس یکی از نهادهای کشور بود ماهی 19 میلیون حقوق می گرفتی و خودرو لکسوس داشت و حتی آن حقوق نجومی نیز او را راضی نمی کرد و خود را بسیار بالاتر از آن تصور می کرد
در صورتیکه حدود چهل سال مدیریت آن مردک بیسواد جاهل در سطح کلان مدیریتی کشور نه از خود خلاقیتی نشان داد و نه مدیریت تحولگرا و ارزشمند که سود سرشاری را به کشور برساند
و جز ضرر و نابودی بیت المال بواسطه حقوق زیاد این نجومی ها کشور سودی نکرد

دولت، مجلس، و قوه قضائیه باید جلو زیاده خواهی را بگیرند و اختلاف حقوق را به دو تا سه برابر کاهش دهند
البته اگر خود نیز طرفدار این اختلاف نجومی نباشد

چون تا کنون نشان داده اند خود طرفدار اصلی این اختلاف فاحش هستند
چون خود آنها نیز بصورت رسمی 15 برابر بیشتر از کف حقوق دریافت می کنند و به اشتباه فکر می کنند که این حق مسلم آنهاست
ولی نمی دانند این غارت بیت المال است و هرگز حق آنها نبوده و نیست. باید در آخرت پاسخگوی غارتگریشان باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
جناب رییسی لطفاً جیب ما را نزن عدالت خود بخود اجرا میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۴ تير ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
پس چرا مجموع دریافتی کارمند شرکت نفت ۲۰ میلیون است ولی بقیه زیر ۱۰ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
چرا هر موقع می خوان از دستمزد صحبتی شود اسم کارمند نفت به میان می آید !؟ آیا از دستمزد نماینده ها اطلاع دارید آیا از دستمزد کارمندان تامین اجتماعی خبر دارید !؟آیا از دستمزد کارکنان بانکها و تسهیلات کم بهره اطلاع دارید !؟آیا از دستمزد کارکنان های وزارت امور خارجه خبر دارید!؟آیا از دستمزد کارکنان انرژی اتمی خبر دارید !؟تا زمانی که افرادی بمانند حاجی بابایی در مجلس است همین گونه قضاوت ها وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
میشه بفرمایید کجا کار می کنید !؟ که اینقدر مدعی دیگران هستید !؟ پتانسیل نیروی شرکت نفت جز بالاترین پتانسیل های نیروی انسانی است که هم قدرت مدیریت بالایی در تمامی زمینه ها را دارد و هم دانش بسیار بالایی وجود دارد که به جرات می گم که کمتر ارگانی اینقدر دانش افزایی داشته است که اکثر مستشاران خارجی موقع ورود به ایران با اولین برخورد شوکه میشوند البته تمامی موارد منهای استخدام های فرمایشی و تحمیلی از سایر ارگانهاست که با سهمیه فلان و فلان وارد سیستم میشوند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
جایی که تولید اصلی مملکت است باید اینگونه باشد انرژی اتمی چرا بیشتر از ما میگیرند !؟
Iran (Islamic Republic of)
باز نشسته
۱۵:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
تازه معنی عدالت معلوم شد تا حالا اشتباه میکردیم هرچی بیمه بیشتر پرداخت کنی حقوق کمتر میشه جالبه .....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اگر ناراحتی تا محل کارمون رو عوض کنیم
Iran (Islamic Republic of)
کارمند شرکت ملی پست با چندین مدرک تحصیلی مختلف و پذیرفته مقطع phd مدیریت منابع انسانی
۱۸:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
مگه حق بیمه از جیب بابات بوده؟؟؟!!!

تو به ناحق از بیت المال حقوق نجومی گرفتی و بیمه نجومی هم از بیت المال بجا دادند تا بازنشستگیت هم نجومی بخوری!!!!!
ولی کور خوندی زمان غارت بیت المال برای شما نجومی ها گذشت
انشالله رئیس‌جمهور صادق باشه. عدالت را اجرایی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
سلام در پرداختی ها باید شفافیت و عدالت اجتماعی مد نظر قرار گرفته ودرهمسان سازی حقوق بازنشسته نیز رسیدگی گردد.باتشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
شما که قادر به اداره کشور نبودید بخدا گناه کبیره است با وعده های دروغ کاندید شدید مردم را فریب دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
یادمه هنوز چیا میگفت !
جوری حرف میزد که انگار با اومدنش کنفیکون میشه !!! حالا که اومده خیلی زود معلوم شد اینکاره نبوده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
شاید مردمی که به این راحتی وبه دفعات فریب میخورند حقشان باشد.شاید هم این سیستم اجبارا چنین مردمی تولید میکند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
فک کنم قشر ضعیف میخوان بیارن بالا ولی به فکر قشر متوسط نیستن که دارن میرن پایین
Iran (Islamic Republic of)
کارمند شرکت ملی پست با چندین مدرک تحصیلی مختلف و پذیرفته مقطع phd مدیریت منابع انسانی
۱۵:۴۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
چرا فقط حرف؟؟؟!!!

نجومی هم مدرک بنده بیش از ده میلیون افزایش حقوق داشته؟؟؟؟!!!!

بنده 770 هزار تومان؟؟؟؟!!!!

افزایش امسال حقوق نه تنها نشانی از عدالت نداشت بلکه کاملا ضد عدالت بود!!!!!!

با این وجود باز می فرمایید دغدغه اصلی شما عدالت و اجرای آن است؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
خیلی خیلی ببخشید کجای اداره پست به مدرک phd نیاز دارد !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
جناب رییس‌جمهور محترم لطفاً دستور اجرای افزایش قانونی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را که به نظر کارشناسان باقانون شکنی توسط هیات دولت ابلاغ شده است صادر فرمایید وچندین میلیون خانواده تامین اجتماعی را از انتظار ی خسته‌کننده نجات دهید خداوند متعال همیشه یار ویاورتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
حیف نیست کلمه جناب رو به این از خدا بی خبر میدی لعنتلا علیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
بایت زبان بنویسیم شاید تاثیر گذار باشد زیانهای قبلی که اثری نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
میدونی پفک شده پونزده تومن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
دوست عزیز صدقه ۴۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومانی بهتون می دهند بااین پول پفک نخرید .
با این پول بایستی یک حلب روغن گازوئیلی(ببخشید نباتی) که قیمت آن در دوران دولت علی برکت ا... 94000 تومان بود و هم اکنون در دوران دولت مردمی 406000 تومان است بخرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ تير ۱۴۰۱
همین یعنی عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۴ تير ۱۴۰۱
ماده27 قانون حمایت از معلولان را کامل اجرا کنید، خجالت بکشید آقايون نماینده مجلس ودولت خانواده های معلولین شدید و خیلی شدیدفاقددرامد درشرایط سختی زندگی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
همش دروغ /
فکر کنم تنها چیزی که بلد نیست راستگویی
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۵:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
قطع کردن مستمری معلولین شده عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
برای عدالت در دستمزد باید مانند کار آزاد، انحصار وتبعیض کنار رود وهر کس کاری را با کیفیت بهتر وقیمت پایینتری انجام داد،کار به او میرسد وباید جایگزین شود،دولتی وآزاد، رسمی وغیر رسمی،چندین برابر معمول کارمند دولتی با راندمان پایین استخدام شده و بیت المال را که متعلق به همه است،مصرف میکند.ظرفیت رشته های پر متقاضی دانشگاه باید زیاد شود ودر دوران دانشگاه ارزیابیهای معتبر ومعقول انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
چرا بعد از فوت جناب آقای قاضی زرگر و برگزاری تنها یک جلسه از دادگاه موسسه مالی اعتباری کاسپین-فرشتگان در سال ۹۹ این پرونده تا امروز مسکوت گذاشته شده است؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
به خاطر همینه که حقوق کارمندان را ۱۰ در صد اضافه کردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
عدالت کجاست؟ دوره شما داره تموم میشه و هنوز شعار میدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
تبریک میگم تنها چیزی که تورمش کنترل شد افزایش حقوق بود (10درصد)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
خیلی برای اقدام دیر شده است کارشنان شما نسبت به بازنشستگان کشوری با عدم پرداخت حقوق 1400 و عدم درصد حقیقی حکم سال 1400 که صادر نکردی ظلم وستم نمودید
هیچ جلسه وگفتگویی تا آلان برای حل مشکل نداشتیدو.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اون علوم انسانی که ما از شما یاد گرفتیم نه دنیا و نه اخرت برامون ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
جناب رئیسی عدالت این نیست حقوق بنده ی کارمند که سالها درس خوانده ام از حقوق یک نفر زیر دیپلم کمتر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
قبلا ملت دنبال تحصیلات عالیه نمیرفتند حقوق تحصیلکرده ها را اضافه کردند که مجبور به درس خوندن بشن ( به نظرم زمان دکتر حسابی) وگرنه اینکه کسی کار سخت تر را انجام بده و حقوق بیشتر بگیره عین عدالته؛ آیا من که دوتا لیسانس دارم بایددوبرابر تویی که یه لیسانس داری حقوق بگیرم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۴ تير ۱۴۰۱
درس خوندی ولی خودتونم میدونید که به هیچ دردی نخوردید،فقط هزینه رو دست دولت شدید
Iran (Islamic Republic of)
حسابدار یکی از ادارات دولتی با مدرک فوق لیسانس مدیریت
۱۸:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
بله
ولی اختلاف نیز نباید نجومی و 15 بزابر باشد

حداکثر دو تا سه برابر بین کف و سقف حقوق

تا هم انگیزه تحصیل و کسب دانش و خلاقیت و نوآوری از بین نرود
و هم بیت المال بصورت نجومی به عنوان حقوق غارت نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
فعلا از عدالت فقط نامی است برای بهره سیاسی وبی عدالتی که از طرف دولت می شود بیداد می کند نمونه ان هم دستبرد دولت به اموال صندوق تامین اجتمایی و خلاف قانون اساسی به حقوق گارگران تامین اجتمایی 10َ% تایین می کند که مجاز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
خدا ازت نگذره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
خدا لعنت اش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
عدالت در همسانسازی حقوق بازنشستگان ، چرا همسانسازی را اجرا نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
شما جیب مارو نزن
عدالت پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۱
خیلی وقته جیب ها رو زده خودش و تیم اش
آخرین اخبار